maanantai 30. huhtikuuta 2012

Kaksoset jäivät eloon...1986 Kerava

30/4-2012.
Ekku Mattila
selvänäkijä.

Keravalla...Kurkelankatu kahdessa...asiakkaani  sanoo;
Teetän keskenmenon,,,otan abortin,,,en voi synnyttää lastani,koska olen opiskelija,....sanoo asiakkaani minulle....nainen...nuori...18..opiskelut kesken.
Hän sanoi,että koko suku on samaa mieltä abortista ja mitä mieltä minä olen...
Onko raskaus raiskauksen tulosta...ei sanoi nainen..
Olisiko lapsi ensimmäinen...kyllä sanoi nainen..
Uskotko jälleensyntymiseen...en oikein osaa sanoa,, sanoi nainen..
Minä osaan sanoin...ja jatkoin....abortti on murha...jos sen teet teko seuraa sinua loppuelämäsi..koko ajan loppuun saakka...murhasit lapsesi...murhasit...
Toiseksi... seuraavassa elämässäsi sinulle tulisi käymään samalla tavalla...syntymäsi keskeytettäisiin..raastimella kohdusta repien...raastimella....
Kolmanneksi....kohdussasi on kasvamassa kaksoset...poikia molemmat....pitkiksi kasvavat...koripalloilijoiksi....kaksi poikaa....kaksoset....
Neljänneksi.....tehdään vaikka paperit,että synnytät pojat ja annat ne meidän huostaamme siksi aikaa kun opiskelusi on kesken ja sitten saat heidät itsellesi....elämään....elämään.....
Nainen alkoi itkemään.....ja vakuuttamaan että synnyttää kummatkin vuorenvarmasti....ja taas itkemään...
ja huokailemaan....onneksi tulin luoksesi sanoi nainen...kätteli ja lähti pois....

Tuli vuosi 1992..täällä Kauhajoen asunnossamme,kun tietäjänhuoneeni oveen koputettiin...
Ovi on auki huikkasin minä...ja ovesta astui hillittömästi itkevä nuori nainen...takanaan kaksi nuorta poikaa....vaaleita pellavapäitä...pitkiä ja reippaita...pitkiä...kuusivuotiaiksi.... Äitinsä  poikia.....
Nainen rutisti minua kyynelehtien ja sanoi,että tuossa ne näkemäsi pojat nyt ovat...pojat jotka melkein murhasin....tuossa.....pojat.
Ja pojat kättelivät....ja kiittivät....ja hiukkasen hihittelivätkin...olivat selvästi  tietoisina....minusta...tietäjästä...joka pelasti heidät....elämään....elämään...
Elämään.

30/4-2012.
Ekku Mattila
selvänäkijä.