torstai 24. toukokuuta 2012

Tietäjän katsaus.

24/5-2012.
Ekku Mattila
selvänäkijä.

Avasitte juuri  blogini  ja kiitos siitä.Takaan että ette tule pettymään.
Olen siitä kummallinen että muistan melkein  kaikki kokemani asiat noin viisivuotiaasta  eteenpäin.Mielessäni näen koko ajan kuin elokuvvia,minulle kuuluvia  elokuvia ja jotka olen kokenut sekä itse elänyt.Ne on ollut erittäin helppoa laittaa ylös "paperille" tekstin muotoon  ja ennenkuin huomaakaan niistä on muodostunut  elävä kirja....oman eletyn elämäni koko kirjo...kummallisine  tapahtumineen.
Tiedän että tuttavani,,,alussa,kun kerroin heille jatkuvasti  sen ja sen jutun ja sitten sen ja sen jutun ja taas taas sen ja sen jutun,,,ja,..ja..ja..taas....ja  ja...ajattelivat että voi herran  pieksut....kylläpäs  Ekku  taas  höpäjää.
Taas Ekku vaahtoaa siitä  kummituksesta siellä Härmässä..taas  Ekku innostuu kokemastaan Ufo tapahtumasta  ja taas  Ekku  ja taas  Ekku...ja paikalla olevat muistavatkin äkkiä..."oho..mites tuo aika menikin noin nopeasti..minun pitääkin tästä lähteä kauppaan...hei ny"...ja kaasuttavat paikalta pois.
Sadat  ja taas sadat  tuttavani eivät ole uskoneet juttujani....ei sitten millään.
Noin kuukausi sitten  tuttuni sanoi..." no mutta  perskeles...ei kukaan voi päästään tuollaisia juttuja keksiä..ei sitten millään..ne on täytynyt sinulle tapahtua...ja toiseksi sanoi  tuttuni..olen juttujasi vuosikausia  kuunnellut  ja ne ovat aina samoja...jos ne olisit omasta päästäsi keksinyt..et millään voisi niitä niin sanatarkasi muistaa...joten ne ovat tosiasioita...sinulle tapahtuneita"..
Sanoin kiitosta vaan....mutta nyt itse asiaan...

Kennedyn  murhasta olen kirjoittanut 18/4-2012.
Bodomijärven  trageriasta 26/4-2012.
Bobrikoffin taposta 26/4-2012.
Kyllikki  Saaresta  25/4-2012.
sekä  noin 150   kertomusta  itselleni tapahtuneista kummallisuuksista.
Kerron kolmestakymenestä vähältäpiti  tilanteesta,jolloin aikani oli menossa umpeen  ja kerron  henkimaailman varoittavasta äänestä,joka pelasti minut Kreikassa vuonna 1984.
Kerron kauttani tapahtuneista  parantumisista,omasta  silmäleikkauksesta  vuonna 1958,joka tehtiin kuulemma laserilla...(laser  jota alettiin käyttää vasta  vuonna 1974  siihen tarkoitukseen) ja kerron Helsingissä tekemästäni  onnnistuneesta kattolampun heiluttamistapahtumasta....vain tahdon voimalla.
Sain  lampun heilumaan,vaikka se painoi noin 8 kiloa.
Tähän  blogiini  olen pyrkinyt ylöslaittamaan ennustuksiani,jotka olen laittanut muistiin  noin vuodelta  1973.
On  ikävä  todeta että niistä on hyvin moni jo toteutunut  ja  muut ovat odottamassa aivan tuossa  nurkan takana.Miten mielelläni soisin itselleni että epäonnistuisin ennustuksissani,ettei se ja se murheellinen tapahtuma  toteutuisikaan,että tuhannet  ja sadattuhannet saisivat elää,mutta niin ei käy.
Jos olen valokuvista surun  harson kuvissa nähnyt, ei mikään enää auta....ne tulevat toteutumaan...ajan  kanssa...voi   sitä huutoa  ja  tuskaa.
Totuuden  Kennedyn murhasta olen tiennyt   jo 30 vuotta,mutta vasta nyt uskallan sen julkituoda.
Totuuden Bodomijärven murhista  olen tiennyt jo 30 vuotta,mutta vasta nyt sen uskallan julkituoda.
Totuuden Boprikoffin murhasta olen tiennyt  jo 30 vuotta,mutta vasta nyt sen uskallan julkituoda.
Totuuden Kyllikki Saaresta  olen tiennyt jo 30 vuotta  ja  20 vuotta sitten sen julkukitoin.
Lukekaa blogini.
Lukekaa  ja ymmärrätte että maailma on menossa kovia  aikoja kohden.
Kohta  koko ihmiskuntaa koetellaan kovalla  kädellä,tulee sotia  ja tuhotulvia,tulee  taloudellisia romahduksia ja tulee  nälänhätää.Viha  ja kateus  ovat nostamassa  päätään..tappaminen  lisääntyy  ja antikristus on ihan tuolla nurkan takana."se heiluttaa  ja  nostaa kättään"...huomaatteko...joka päivä  televisiossa  näkyy.
Olen  kertonut paljon.
Tarkan  harkinnan tuloksena en kuitenkaan aivan kaikkea.
Ei   kukaan uskoisi jos sanoisin,että joku  voi lentää salamana paikasta toiseen...tuosta noin vain...kuin ilmojen  halki..maanosasta toiseen....hetkessä  ja palata takaisin omalle  sohvalleen...planeetoista  toisiin..salamana  ja palata  takaisin  maan päälle.
Olla näkymättömänä   jossain....paikalla...kun tarvitaan tärkeää tietoa...tehdä  tutkimusta...vaikka mistä.
ja  palata takaisin....sohvalleen....
Uskooko  kukaan että meidän ihmisten joukossa on jo muiden maailmojen asukkaita,,,  meitä itseämme muistuttavia..miehiä  ja naisia,,lapsia  ja vanhuksia...eläimiä  ja kaikkinaisia olioita.
Että  meitä tarkkaillaan...niin on jo tehty satoja vuosia..uteliaina  kuten me luteita  seuraamme...
Joten koska minua ei uskottaisi,niin en sanokaan niin....höpö...vai että lentää  voi ilmojen  halki...ilman lentokonetta...joten en sanokaan niin...
En.
Tämän sanon....kun tämä blogini  on noin 200 sivuinen,niin senjälkeen koetan saada sen julkaistuksi,kirjaksi
kirjan muotoon....luettavaksi vanhaan malliin...sivuilta  sivuille...kädestä käteen..tietäjän    tekstiä....huomisesta...tulevasta.
Huominen on tulossa.
Olkaa  valmiit.

24/5-2012.
Ekku Mattila
selvänäkijä.