tiistai 12. kesäkuuta 2012

Haasteeseeni on vastattu!!!!

12/6-2012.
Ekku  Mattila
selvänäkijä.






Pete  Poskiparta Turusta  ilmoitti tänään,  että  Suomen  Skepsis  ry  vastaa  haasteeseeni  ja järjestää  vielä  tämän kesän aikana koetilaisuuden minulle,jonka  yhteydessä voin todistaa  omaavani selvänäköisyyden.
Kokeen  aikana  minulle näytetään valokuvia lentokoneista joista osa  on tuhoutunut  maahansyöksyissä  ja valokuvia lentokoneista  jotka ovat  yhä ehjiä  sekä lentokuntoisia.
Minun täytyy näyttää ne tuhoutuneet  lentokoneet.

Kerrataanpa vielä  omat  sääntöni;

Tuhoutumisen on oltava tapahtunut maahansyöksyssä,tai  lento-onnettomuus muulla tavalla.
Valokuvat  pitää olla värikuvia   ja ns tavallisella kameralla otettuja.Kännykkäkuvia,eikä  tietokonekuvia ei saa olla mukana.
Jokaisesta  lentokoneesta pitää olla kolme  (3) eri ajankohtana otettua  värivalokuvaa , maassa otettuja ja sivulta kuvattuja.
Jos  kone on pudonnut  vaikka 2004,niin viimeisin valokuva pitää olla noin vuoden vanha ennen onnettomuutta.
Kuvat ei saa olla yli 30  vuotta vanhempia.
Kuvia ei saa millään tavalla käsitellä.
Myöskin värilliset  aikakausilehtikuvat käyvät,jos ne ovat  selvät.
Lentokoneet pitää olla suuria  matkustajakoneita,ei pienkoneita.
Jokaisen lentokoneen historia on oltava todistettavissa  erikseen. Dokumentit  josta  selviää onko  tuhoutunut vai  lentääkö yhä.
Ennen koetta tarkistan täyttääkö valokuvat  tarkkuusvaatimukseni .
Mikäli  niin  ei ole koe siirretään  myöhempään ajankohtaan.
Ennen koetta meidän on sovittava  mikä on se tulos,joka todistaa että olen näyttänyt yliluonnollisen tapahtuman.
Jos epäonnistun kokeessa niin vaadin jokaisen lentokoneen historian itselleni  tarkistamista  varten.
Suomen  Skepsis on luvannut 12,000 euroa minulle jos onnistun  kokeessa.
Minulle ei tule mitään kuluja,vaikka epäonnistuisinkin kokeessa.
Onnistuessani  Suomen  Skepsiksen kokeessa pääsen yrittämään miljoonan dollarin  koetta.
Suomen  Skepsis  saa   itse valita, vaikka  10  lentokoneen kuvaa,jossa on yksi  pudonnut.
Taikka  100 lentokoneen kuvaa,jossa 10  on pudonnut.
Tuhoutuneiden  lentokoneiden lukumäärä on minulle ennen koetta sanottava.
Kummallakin osapuolella on omat tarkkailijat.
12,000  euroa  haluan käteisenä kiitos.
Kokeen aikana  oltava  hiljaisuus.

12/6-2012.
Ekku Mattila
selvänäkijä.