maanantai 18. kesäkuuta 2012

Ministerin murha ja Suomen Skepsis...

18/6-2012.
Ekku  Mattila
selvänäkijä.
aikamatkaaja.


Eikö  ollutkin kummallinen otsikko?
Antakaa  niin selitän hiukkasen.

Olen  ollut  selvänäkjä  noin  42  vuotta.Minä tiedän,että tiedän asioita,tuhansia tapahtumia, jotka tulevat toteutumaan  tulevaisuudessa.Kuten Suomalaisen  ministerin murhan.
Suomen  Skepsis  ei sitä tiedä.

Olen  hyvä  selvänäkijä,aikamatkaaja  Luojan  armosta.
Suomen Skepsis  ei ole.

Olen  100% ;sesti  rehellinen ammatissani.
Suomen  Skepsis  ei ole.

Minä  en ole  taikuri,enkä silmänkääntäjä.
Suomen Skepsikseen kuuluu  juuri  heitä.

Tiedän että on olemassa  tuhansia  ns  "selvänäkijöitä" jotka korttiensa avulla huijaavat asiakkaitansa...soittakaa meille...me kerromme tulevaisuutenne...1,99  euroa min+ ppm.
Minä en ole sellainen.

En ole koskaan  määrännyt  maksua työstäni ja jos joku niin väittää,valehtelee.
Nyt,tämä  tulossa oleva  Skepsiksen ja minun välinen koetilanne on eri   asia.Haluan antaa Skepsikselle   opetuksen,jota he eivät koskaan unohda.Tulen todistamaan kykyni ja rokottamaan  teitä 12,ooo;nella eurolla....käteisenä  kiitos...

Moni  tietää että minulla on kädet täynnä tätä tietäjän työtä (lukekaapa ennustuksiani blogistani)  ja minun ei kannattaisi  haaskata  aikaa Skepsikseen. ja  vastaamaan  sähköpostiini tuleviin höpöhöpökommenteihin.

Minun  päämääräni  on tuolla jossakin..kauempana...kaukana  tulevaisuuden salatuissa tapahtumissa.On asioita joiden  julkituominen voi auttaaa   satojamiljoonia ihmisisä,vaikka kuulemma niistä ei saisi kertoa kenellekään etukäteen...
Miksi  ei saisi? Jos jollakin on ennaltanäkemisen suuri lahja,niin miksi se on annettu? Eikö  profetointi kuulu useamman uskonlahkon  piiriin, Jumalan lahja...hohtavan kirjan lukeminen...sivu  sivulta  joista  luet sekä näet tulevat tapahtumat  etukäteen.
Skepsiskiläiset...:
Onneksi  te olette katoava  ihmisrotu.
On tulossa aika,jolloin ihmiskunta tutkii suurella mielenkiinnolla myös  asioita,joihin selvänäköisyyskin kuuluu omana  tieteenlajinaan,unohdettuna,mutta  uudelleen  löydettynä. Kun se tapahtuu voimme jättää  vanhan  apinakulttuurimme  synkän  Skepsimäisen historian, varjoon  ja aloittaa mielenkiintoisen  elämän suurta tulevaisuutta  kohden...valoa kohti...
Skepsisläiset...;
Avatkaa silmänne  ja katselkaa  ympärillenne.
Ottakaa kasvojenne edestä se kapea putki,jonka antama  näkymä peittää suurimman osan ihmeellisestä  elämästä.Te  näette vain 20  %  maailman todellisuudesta.
Skepsisläiset;
Onneksi  te olette katoava  ihmisrotu!
Saneli;

18/6-2012.
Ekku  Mattila
aikamatkaaja.