lauantai 6. lokakuuta 2012

Skepsilääset huhuu......????

6/10-2012.
Ekku Mattila.
selvänäkijä.
aikamatkaaja.


Olen noin  2  kuukautta odottanut yhteydenottoanne.
Mehän jo sovimme että teette minulle sen  testin joka osoittaa tietäjänkykyni ja  maksatte minulle 12,000  euroa,jos testi menee odotustenne mukaisesti.
Luulen että syy vetäytymiseenne on  juuri tuo 12,000 euroa ja nyt teenkin teille uuden ehdotuksen;


Jätetään lupaamanne 12,000 euroa pois kokonaan  ja tulen  testiinne ilman korvausta.

1;
ostakaa kymmenen sinistä leluautoa,kooltaan noin kahvipaketin suuruisia.
Kiinnittäkää jokaiseen autoon  valkoinen numero,noin 5 senttiä kooltaan ...1 , 2,3,4,5,6,7,8,9,ja 10.
Kuvatkaa autot normaalilla kameralla,ei diki,taikka muulla tekniikalla.
Sen jälkeen polttakaa autoista muutama  oman harkintannne mukaan.
Ja laittakaa minulle  kuvat niistä kymmenestä  leluautosta  ja minä vastaan teille mitkä autot  on poltettu.

Toistan vielä;
Kuvat normaalilla kameralla....ei kännykällä,ei digi,eikä muulla tavalla.Ainoastaan vanhanaikaisesti kuvaten.


2;
(muistitesti....heh...heh...)
Hankkikaa   valokuvat kymmenestä lentokoneesta.
Minkä  tahansa mallisesta....vaikka pienkoneistakin.
Kuvien   joukossa  on esim 2 jo tuhoutunutta konetta.
Lähettäkää kuvat minulle,niin vastaan teille mitkä lentoneet on tuhoutuneet.


3;
Hankkikaa valokuvat kymmenestä laivasta.
Mukana  voi olla vaikka purje,taikka muun mallisia laivojakin.
Kuvien joukossa  on esim 2 jo uponnutta laivaa.
Lähettäkää minulle kuvat  ja  vastaan teille mitkä laivat ovat tuhoutuneet.

4;
Hankkikaa kymmenen valokuvaa rakennuksista.
Isoista  taikka pienistä.
Kuvien joukossa on 2 jo tuhoutunutta rakennusta.
Lähettäkää minulle ne kuvat ja minä vastaan teille mitkä rakennukset on tuhoutuneet.


5;
Hankkikaa   kymmenen valokuvaa eri ihmisistä.
Kuvien joukossa on 2 jo kuollutta ihmistä.
He   ovat kuolleet jossakin traagisessa tapahtumassa.
Lähettäkää kuvat minulle ja minä  osoitan teille kuolleet.


6;
Hankkikaa kymmenen valokuvaa eri eläimistä.
Kuvien joukossa on jo 2 kuollutta.
Lähettäkää kuvat minulle ja minä osoitan kuolleet eläimet.


7;
Hankkikaa kymmenen valokuvaa eri autoista.
Kuvien joukossa on 2 tuhoutunutta autoa.
Lähettäkää kuvat minulle ja minä näytän ne tuhoutuneet autot.
Mieluiten kolareissa,taikka tulipaloissa  hävinneet.


Toistan
Kuvat pitää olla värikuvia,ei kovin vanhoja....mieluiten alle 30 vuotta.
Otettuja "vanhalla" kameralla.
Joskus,jos on värillinen lehtikuva,niin sekin saattaa riittää.


Siis........
Otatteko nyt haasteeni vastaan skepsilääset??


6/10-2012.
Ekku Mattila.
selvänäkjä.
aikamatkaaja.