maanantai 17. joulukuuta 2012

Anna lentokoneen pudota....

17/12-2012.
Ekku Mattila.
selvänäkijä.
aikamatkaaja.

Anna lentokoneen pudota!


Sanoi minulle eräs uskovainen. Anna sen pudota. Se on Jumalan tahto.
Hän  tuli  minulle asiakkaaksi mukanaan koko perheensä,vaimo  sekä kaksi   pientä lasta.
Anna lentokoneen pudota,hän toisti.
Hän oli  lukenut , että pystyn kertomaan mikä kone tulee tuhoutumaan lento-onnettomuuudessa  ja juuri sentakia tuli minulle asiakkaaksi.Hän kertoi  myös,ettei Jumalan antamaan kohtaloon  saa kenenkään puuttua  ja   myös sen ,että minulla oleva  kyky on pahasta .....pirun voimaa kuulemma.Pirun voimaa....  ehdottomasti.  Ei Jumalasta.
Sanoin että kun minulle on tuollainen kyky annettu,niin eikö se tarkoita että minun pitää varoittaa ihmisiä menemästä   koneeseen,joka putoaa maahan,koska he  pelastuisivat ,mutta hän sanoi ettei se minulle  kuulu.Jos Jumala tarkoittaa että kone putoaa ja sen mukana  500 matkustajaa,niin se tuhoutuu.Se on Jumalan tahto,hän sanoi.
 Minun ei saa mennä Luojan väliin...asiakas intti  ei missään tapauksessa.Jumala säätää ,et sinä.
Tjaa tuumasin  ja sitten kysyin häneltä seuraavaa;
 Oletetaan,että vaimosi ja kaksi lastasi ovat lähdössä  ulkomaille kahden viikon kuluttua.Oletetaan myöskin niin,että koska olet syvästi uskovainen,niin päivää ennen  heidän matkaansa saat Jumalaltasi lahjan.Se on kyky nähdä mikä lentokone  putoaa.Näet myös ,että juuri se lentokone putoaa,jossa perheesi matkustaa.Kaikesta huolimatta päästät vaimosi sekä kaksi lastasi siihen lentokoneeseen,joka tulee tuhoutumaan maahansyöksyssä,etkä myöskään millään lailla varoita muitakaan matkustajia.  Vai ?  kysyin....
Mies ja vaimo katsoi minua suut auki.  Selvästi he olivat syvästi  järkyttyneitä  ja hetken kuluttua kumpikin alkoivat  itkemään.Mies sopersi kyyneleet silmissään,että   missään tapauksessa en päästäisi   perhettäni  siihen lentokoneeseen ja tottakait varoittaisin muitakin   matkustajia siihen koneeseen nousemasta. Sinulla on Jumalan lahja,mies sanoi.  Sinulla on todella Jumalan lahja.
Sinä olet  profeetta.
Herra olkoon kanssasi,he sanoivat  ja lähtivät kyynelehtien.
Aamen.

Aamen.


17/12-2012.
Ekku Mattila.
selvänäkijä.
aikamatkaaja.