sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Hesekiel näki....37/1-14....

27/1-2013.
Ekku Mattila.
Selvänäkijä.
Aikamatkaaja.

"Sora  ja Me".
Kogks Ompaks....
Entinen...Nusubito..
Nykyinen  vääryyden  "teki".
Rikugun on apunani...
Bunshokan alku.....


Hesekiel  kertoo;

"Herran käsi tuli minun päälleni  ja vei minut pois herran hengessä  ja laski minut keskelle laaksoa.Se oli täynnä  luita ja ne olivat hyvin kuivia".
Ja  Herra sanoi;
"Ihmislapsi ,voivatko nämä luut  tulla eläviksi? "  ja Herra jatkaa " ..Katso,minä annan tulla  teihin hengen ja te tulette eläviksi,minä panen teihin jänteet,kasvatan teihin  lihan,vedän yllenne nahan ja annan teihin hengen ja te tulette eläviksi ja te tulette tietämään,että minä olen Herra".
Ja niin minä ennustin,sanoo Hesekiel,niinkuin minua oli käsketty ja kuului humahdus  kun minä ennustin ja katso kuului  kolinaa ja luut luut lähenivät toisiaan ,luu  luutansa ,minä näin".
"Ja katso,sanoo Hesekiel,niihin tulivat jänteet ja katso liha ja päälle vetäytyi niihin nahka,mutta henkeä ei niissä ollut".
Nyt Herra sanoi,
"Tule henki  neljästä tuulesta ja puhalla näihin surmattuihin,että ne tulisivat eläviksi".
Hesekiel;
"Minä ennustin niinkuin hän oli minua käskenyt ja niihin tuli   henki ja ne nousivat jaloillensa,ylenmäärin suuri joukko".
Herra ;
"Ja te tulette   tietämään että minä olen Herra minä olen puhunut ja minä sen teen,sanoo Herra".
.........
.........
Nyt jatkan minä................
Helppo asia toteuttaa tapahtuma näin nykypäivänä.....Etsitään ruumiita täynnä oleva laakso...kuumana kesäpäivänä...kuvataan ne    jalustalla olevalla   filmikameralla...koko ajan kuvaten....muutaman viikon   ja huomataan että  luut erkanevat ensin ruumista,,,jänteet jänteistä...sikinsokin....pitkin kuumaa laaksoa....ja kun jäljellä ovat enää kuivat luut,niin sitten etsitään henkilö  joka ei voi kuvitellakaan Jumalien nykyaikaisista projektoreita ,eikä kameroita....ja hänelle näytetään koko tapahtuma ... lopusta alkuun..
"Ja katso....kertoo Hesekiel...niihin tulivat jänteet ja katso liha päälle vetäytyi niihin nahka,mutta henkeä ei niissä ollut".
"Hesekiel taas..."Ja niihin tuli henki ja ne nousivat jaloillensa,ylenmäärin suuri joukko".
Jup.
.........
.........


Kuvattu  filmi  näytettiin Hesekielelle  lopusta alkuun  ja ilmeisesti heijastettiin jollekin laajakankaalle kuten elokuvateattereissa nykyisinkin.
Ga hoshii no desu....että olisin väärässä.....
Shikan...
Eli;

27/1-2013.
Ekku Mattila.
Selvänäkijä.
Aikamatkaaja.