maanantai 7. tammikuuta 2013

Jos minulla olisi valta.........

7/1-2013.
Ekku Mattila.
Selvänäkijä.
Aikamatkaaja.



Olen joskus tuumaillut,että jos joku päivä törmäisin lenkilläni haltijaan,joka antaisi   minulle yhden toivomuksen ja sen hän toteuttaisi.
Vain yhden.
Rauha maailmaan.....ei muuten onnistuisi.
Kaikki sairaudet pois...ei  muuten onnistuisi.
Viha/kateus/mustasukkaisuus pois...ei muuten onnistuisi.
Kaikille sama palkka....ei muuten onnistuisi.
Ettei kukaan   kävisi vieraissa...ei muuten onnistuisi.
Että näkisin Jumalan kasvoista kasvoihin...ei muuten onnistuisi...kuolemalla kuolisin...pirskatti.
Mutta......
Toivoisin että maailman yleisimmän  huumeen valmistus,maahantuonti, myyminen,sekä käyttäminen loppuisi  kertakaikkiaan........lopullisesti.
Savukkeiden!

Savukeaskissa lukee....; Savukkeet ovat erittäin myrkyllisiä.Tupakointi  aiheuttaa syöpää,eikä sen käyttämistä suositella.Tupakan savu on hyvin myrkyllistä.......
perkeles ......sanon minä!!!!!!!Minkä helevetin kuustoista kertaa sitten savukkeita valmistetaan,,maahantuodaan,,,myydään ja sitten vedetään posket  lommolla  itsekukin  keuhkoihinsa???Häh?
Se summa,jonka valtio saa savukkeiden myyntiverona on satoja  kertoja  pienempi kuin savukkeiden aikaansaamat turhat kuolemat sekä sairaalakäynnit. Savukkeista syntyvät kivut sekä säryt,tuskat sekä syöpien kalvavat tummuneet keuhkot.Hiiiuuuuh....hiiiuuuh...köh...köh....
Keuhkoista kuuluu  kuoleman vinkuna ja rapina.Köh...köh...köh....
Köh!
Tämän toiveen minä täyttäisin.
Savukkeet pois kaikkialta  maailmasta.
Köh.

7/1-2013.
Ekku Mattila.
Selvänäkijä.
Aikamatkaaja.