torstai 7. helmikuuta 2013

Tekstiviesti rakkaalle.....

7/2-2013.
Ekku Mattila.
Selvänäkijä.
Aikamatkaaja.

Elsalleni..


Armaani  hei...! sinä olet maailman valo, koko luomakunnan kaunein kukkanen.Missään,,,ei missään maailmassa ole sinun kaltaistasi ihanuutta...vain sinä saat mun syömmein hulluna sykkimään...koko tajunnanvirtani on vain sinua täynnänsä...vain sinusta minä unelmoin yöt sekä päivät...vain sinä täytät mun maailmani...mikään...  ah...ei mikään voi tapaamistamme estää....vaikka kaikki maailman tulivuoret  yhdessä purkaantuisivat....niin minä riennän luoksesi sydämeni rakkautta tulvillaan....vaikka sillat edessäni maahan sortuu...niin minä kiipeän sun lämpimän  sylisi luokse....mikään...ei mikään pysty meidän onneamme estää....jos leijona tielleni astuu..minä nujerran sen sinun vuoksesi....sinä...ah  vain sinä olet se rakkauteni ainut kohde....vaikka maailmankaikkeus juuri nyt romahtaisi...niin kuitenkin  minä luoksesi hurmaantuneena saavun...
yli vuorten mä tulen....laaksojen poikki...halki  kuuman erämaan....ylitse virtaavan kuohuvan joen minä  uin...vain sinä olet mielessäni....mikään...ei mikään pysty tapaamistamme estämään...odota...ah   odota saapumistani.....odota...odota....rakas..oi rakas......aah  tätä onnea...en millään jaksaisi  odottaa iltaa  sekä tapaamistamme....minä  olen niinkuin tulisilla palavilla hiilillä.....rakkauden paloa...oi...voi ...  jospa ilta jo pian  koittasi  ja  olisimme jälleen sylikkäin...me ... vain  me....yhdessä aina   ja ikuisesti.....rakas....oi...rakas.....rakas.....odota  minua....olen pian luonasi...rakkautemme on ylitsevuotavainen....voi tätä ihanuuden hurmosta.....ah....ah....
odota....mun ikioma  täydellisyyden   sulotar....odota....minä tulen pian.....
odota...minua....odota...

ps....tuun..mikäli ei sada.
Yrjö.


heh...heh....
7/2-2013.
Ekku Mattila.
Selvänäkijä.
Aikamatkaaja.