perjantai 12. huhtikuuta 2013

Tappo.....Käkisalmella.....

12/4-2013.
Ekku Mattila.
Selvänäkijä.
Aikamatkaaja.
Ruusuristi.


Viimeyönä kello.. 03,22.. ollessani mitä parhaimmassa unessa vanha Nokialainen kännykkäni piraji ja eikun vastaamaan siihen suunnilleen näin:
E; (siis minä itte)...." häh...mitäs ny...mitä vit...eikun...vitalista....täh...mikäs ny on hätän...onks Putini tulossa tänne....täh...mitä....joko kesä meni....häh...missä kissi perhana....?"
"apua ..(.kuului puhelimesta)...."apua...minua hukutetaan....apua...apua....mieskaverini tappaa minut...apua...".
E; "Haloo...haloo....kukas siellä soittelee  ja mitä asiaa...?".
Täällä on minä....(nimi muutettu...)..Helena...Käkisalmelta  ja olen veden alla....mieskaverini painaa päätäni koko ajan pinnan alle....minä hukun....apua....apua....!!!".
E:" Helenalla siis sinullako on jotakin käkiä....niinkö...?
H;"  Ei..ei....olemme täällä Käkisalmella mieskaverini kanssa ja olemme riidelleet jo monta päivää  ja kaverini on tavattoman mustasukkainen...koko ajan on minua uhkaillut....koko ajan....en saa henkeä....mies...".
E:" No nyt alan olla maailmassa niinkuin mukana....kuka mieskaverisi on....ja mitä tekee työkseen....ja miten niin uhkaillut....?:
H:"  Hänen nimensä on (piip) mutta sovitaan että hän on  Esko....hän on työssä....(piip) virastossa...valtion hommia....hän ei ole normaali....monta kertaa on minua kurkusta kuristusotteella puristanut....on oppinut sen..konstin...monelle olen kertonut että Esko on minut uhannut tappaa....tyttärenikin varoitti että minun pitää jättää  Esko....ei ole terve päästään....hänel..".
E:" Onko mitään enää tehtävissä Helena....onko sinulla joku sairauskohtaus...nyt...?"
H:" Ei...ei...ei sairauskohtausta ...ei.. Ei voida enää tehdä mitään.... Esko pääsee kuin koira veräjästä....tapostani... painaa nytkin päätäni veden alle....kaulasta puristaa kovasti....vaikka vettä on vain metrin verran niin hukun kohta....koetan ryömiä pakoon veden alla...en pääse....polviinikin koskee....naarmuja jaloissa....myös  polvella selästäni painaa...kauheaa tuskaa....en saa henkeä... en saa henkeä enää....kohta  kuolen.....sydämeni jyskyttää kovasti....kohta kuolen....apuaa...apua..!"
E:"Helena.....Helenaa....!"
H:"...sano kaikille Ekku Mattila...että etsivät naarmuja polvistani....kämmenistäni myös...sekä mustelmaa vasemmalta puolen kaulaani....kohdasta josta Esko minua puristi...apua...apua....kummalta suussani maistuu..raudan maku....ohimoilla jyskyttää....oksettaa....kauhea tuska....pelkään kuolla....varjot tulevat...kuoleman...maku.....nyt... alkaa rauha....nyt alkaa rauha....tuska helpottaa....kummaa  pehmeyttä..kummaa  pehmeyttä....kuin pumpuliin katoaisin....pumpuliin...heiii...mitä...!!
setäni tulee tuolla....kirkkaasta valosta ..Heikki hän oli.....hymyilee...rautateillä töissä....tuskani on hävinnyt.....mutta muistakaa.... Esko minut tappoi....Heikki on vastassa....Heikki on tuolla....
Heikki......jääkää hyvästi......hyvästi....piip...piip...piip....".
E:" Haloo....kuuluuko....Helenaa....kuuluuko....vastaa....Helenaa.....haloo.....":
Piip...piip...piip....

12/4-2013.
Ekku Mattila.
Selvänäkijä.
Aikamatkaaja,
Ruusuristi.