torstai 20. kesäkuuta 2013

Jimmy Hoffa soitti minulle...

20/6-2013.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Viimeyönä aikatarkkaan kello 02,13 vanha Nokilalainen kännykkäni alkoi pirajamaan ja aikamoisessa unenpöppörässä vastasin siihen suunnilleen näin:
"Häh...mitäs ny ??mitä täh....?? joko Juhannus meni..?? miksi nyt...??mitä ihm.."
"Terve Ekku  Mattila...kuului puhelimesta...enkai niinku herättäny...? täällä James Riddle...Usasta...taikka oikeastaan helv..."
Mitäs ny  vastasin...Mikä Ursa ?? tähtitorniko ?? mikä James ..Bondko...??"  täh..?
"Eikä helev...meinaan...olen se  kuuluisa kadonnu...silloin  1975...Usa....Hoffa....mul..."
E: (on minä itte)...en mää mittää soffaa tartte..mullon ihan hyvä sof..."
"Jimmy...perkeles  täällä soittelee...Hoffan Jimmy....kuljetusalan ammattiliiton entinen  johtaja...Jimmyy..."
E"  ahaa  nynhän mä vasta   hokasin.... Jimmyhän se siellä...mites muuten menee...?kuis panee  ??"
J:"Äläs kuule vittuile yhtään...kuispanee....eihän täällä helevetissä mitään panna...kuispanee...oot aikamoinen vääräleuka Ekku...mulla  olis niinku asiaakin ".
E;" Aijaa....jaa...mistä sä mun vanhan Nokialaisen kännykkäni numeron sait niinku ?"
J;"Sain sen meitin numerotiedustelusta xxxxxxxxx....jokos saan mennä itte asiaan häh ?"
E:" Okei hapannaama....anna tulla ."
J:" Tjaa...mistähän aloittaisin....niin joo.Minun katoamistani on reposteltu vuodesta 1975 niin paljon että meinaan itsekin kyllästyä koko asiaan ja että siihen  asiaan saadaan päätös,niin sopiiko että annan tulla niinku totuutta esiin...?"
E:"  Okei .siitä vaan."
J:" Nojoo  menin saatana ansaan että persekarvani pöläji. Mut saatiin houkuteltua siihen kapakkaan silloin 30/6-1975  viidensadantuhannen dollarin rahamäärällä ja voi kun mua vituttaa yhä miten helposti se kävi ja se
punanaama  "Iceman" Kuklinski odotti siinä autossa ja alkoi puristamaan mua kurkusta ja että se otti kipeää ja sitten sain nyrkistä ja sekin tuntui ja ei mennyt kauvaa kun mulla oli tajua kokoaan pihalla ja  sitt.."
E:" Oliko se  Mafiaukko  Tony mukana siinä asiassasi?"
J:" ei paljonkaan.se sai kuulla siitä tappamisestani yhdeltä kännikala  Botrsalta...se on vanha teurastaja ja  ottanut mukamas kunnian siitä  asiasta...ainiin....olin jo melkein kuolleena siinä auton takapenkillä ja kun me tultiin sinne hautaamispaikkaani,niin se  saatanan Kukliski mäiski mua päähän renggasraudalla ja multa meni loppukin taju nupista ja sitten ne   kaivoi mulle matalan haudan  juuri siihen kohtaan mistä se Tony on koko ajan jankuttanutkin  ja kun olin melkein tajuissanin jo,niin  sain taas rengasraudasta nuppiini ja siihen multa sammui niinku valot kerralla ja kaiken huippuna olin saatana soikoon yhä hengissä kun ne paskasi mut sinne kuoppaan ja niin mä kuolin että rasahti  ja ne paskapäät tappajat lähti siitä haudaltani ja tulivat takaisin kolmen päivän päästä ja kaivoi mut esille ja eikun tyhjään oljytynnöriin vaan pääni edellä ja sinne mut survottiin että rahisi ja  pakettiauton  takaloosterissa  Floridaan jossa oli sellainen rautasulattamo ja eikun bensaa  mun päälle ja sinne se tynnöriin myös  jossa mä  olin littanassa ja liekit mun hävitti."
E:" Siis...on turha enää etsiä sun luitasi niinkö?"
J;" Just just...musta ei  ole mitään  jäljellä  enää ":
E;" Tuota.. olikko mukana Kennedyn murhassa...?"
J:" E".
E:" Jassoo".
J:" En varmana...mitä mä siitä olisin hyötynyt ?"
E:" Mä vaan ajattelin..tuota...onkos Aatua näkyny  ??"
J:"Kuka helvetin aatu ?"
E;" Noh  se  Hitler....se viiksivallu.se juuri."
J:" ai se.kyl se tuolla välillä huutelee jostakin roskasakeista..ja jostakin haistelusta..."
E:" ei se ole haistelu  ..vaan taistelusta...tjaa  kylläpä aika taas meni...taidanpa päästä meirän kisimirrimme pihalle kuseskelemaan....se on Manselaista rotua..sellaanen valkoinen läskipersu... syöny lintuja liikaa....."
J:" niin....mä meen täs jonnekin...meinaa tuo aika kulua hitaasti...jesus kun olis vielä   hengissä  se olis jot.."
E;" ei se oikein onnistuisi    Jimmyboy...sä olisit aika vanha nyt...meinaan  satavuotias höppänä..."
J:"  tosiaankin...eiku hei ny....tairanpa mennä  katselemaan tuota hornan  tulista pätsiä...joo ."
E:" mees ny.....siitä...mee ny ".

20/6-2013.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.