torstai 19. joulukuuta 2013

Tapasin kauppareisulla "harmaan "...pstrptytpspöhpst..

19/12-2013.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Minulle tuli noin kolmen viikon aikana ajokilometrejä noin  4000. (hupsista) .Eilen,kuten kerroin,minulla ja vaimollani oli 28 vuotishääpäivä  ja  sillai sopivasti saavuin kotimarkille. Nooh...ja tänään   kävin kaupassa.Parkkipaikalla  tapasin ...sellaisen....terveterve-ekku tutun  ja tämä käyttäytyi  vähän niinku oudosti....juu.
Ensinnä hän (sanotaan häntä vaikka Yrjöksi )   ei edes yrittänyt moikata ja koetti livahtaa ohitseni sanaa sanomatta.Mutta minäpoika aloitin keskustelun....suurinpiirtein näin..:
Kah..tervepä terve...mitä mies ??
Hmtpprt...sain vastaukseksi..
On synkkiä ilmoja niinkuin pidelly  jatkoin.
mtprts...Yrjö sanoi  taas.
Saas nährä tuleeko Jouluksi niinkuin  sitä lunta   sanoin.
mtprstpst...Yrjö vastasi..
Oli tuolla pohjoosessa paljonkin lunta..kun sielläpäin ajelin sanoin.
Trsrtpsttrpsthmmpt...Yrjö vastasi.
Tjaa...on..on..sanoin  ja kysyin....tprsterpoisrtrsret54ersdfrutjttsy ¤%#¤#FDXZ>>#tyrpst ??
Yrpstrpoist¤#"BVCXZSQWVCV(/YH&VBCXZCCCCCIITRST  vastasi  Yrjö  ja livahti  sisälle Halapahallliin.....ja ovella vilkaisi olkapäänsä ylitse..minun suuntaan. Nähtävästi  Yrjöllä on kannettava myös ja lisäksi hän osaa sitä käyttääkin.Oletettavasti mies oli lukenut minun eilisen  juttuni ,jossa kirjoitin............
.............niistä   "harmaista "...??
Taisi  blogini harmaista mennä yli Yrjön hilseen...?...  ja..taikka ainakin nyt hän pitää minua täysin pöpinä..?
T%REFyresptuisstöötituu..
Heisp.

19/12-2013.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.

Tööt.