sunnuntai 17. elokuuta 2014

Haloo...."onkos Ekku..??...olet mielipuoli/hullu ja pöpi..."

17/8-2014.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Eilen sain puhelun jossa minua haukuttiin mielipuoleksi/hulluksi/pöpiksi  koska aina haukun kommareita punaverikommareiksi , vaikka rasa on hyvä maa.
Numero oli salainen..tottakait.
Tjaahas.
Jos olen tappamista/väkivaltaa/itsenäisten valtioiden valtaamista/murhaamista/murhaamista/murhaamista/..joihin juuri nyt rasa syyllistyy..jälleenkerran.....niin miten mielellelläni olen sitten  mielipuoli/hullu/pöpi.
Rasa ja Putler ovat para-aikaa pirun käsikassaroita ja ainoana tarkoituksenaan  sytyttää maailma jälleen kerran sotaan sekä verenvuodatukseen.
Juu.
Eilinen soittaja on mitä ilmeisemmin paha veri/punakommari. Tyytyväinen olen siitä ,että soittaja on ainut.Muita ei ole kuulunut  ja meillä on siis edelleenkin toivoa kansakuntana. Kommunismi on kuoleva kansanperintö ja se on todella hyvä.
Siis ..edelleenkin taidan olla mielipuoli/hullu/pöpi.
Siitä....olen ylpeä.
Juu.

17/8-2014.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.