torstai 11. joulukuuta 2014

Juttelin herra Putlerin kanssa viimeyönä....

11/12-2014.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Viimeyönä , noin kello 02,21 vanha Nokialainen kännykkäni alkoi pirisemään todella voimakkaasti ja tottakait siihen vastaamaan ryhdyin...suunnilleen näin :
"Haloota hoo..kukas siellä niinku soitteloo....onkos joku hätä..??...kissikö kadonnu...?? vai.?"
Valimiri täällä soitteloo...onkos siellä Ekku..?"
O..vastasin minä...kukas  niinku...siellä mä kysyn?"
"Valimid täällä....soittelen rem.."
E:" Häh...mistä  remmistä...?...mikä vali..?
"Minä se täällä....putini.....venäjän  pääll...."
E:" Ahaa...vai itte putler...mites muuten niinku pyyhkii...?...jokos tulette kohtä tänne päin ?"
P:" Nojaa...saas niinku näkee..me vähän niinku härnäillään teitiä ja myös natoakin siinä samalla.."
E:"Mites sun lääkejuttu...onkos kaikki sillai  kotona..niinku...vintissä meinaan...?"
P:"Olet sä aika vittu...meinaan mainen  vanha ukko...sisua sulla riittää...mut"..
E:Olen Alahärmässä syntynyt ja kova luu..juu...mites meinaat muiden maiden kanssa pärjäillä...?"
P:"Paskat minä sinun härmästäsi....jaa,....onhan minulla asiaakin..niinku..."
E: "Anna tulla vaan ..".
P:" Olen seuraillut aika tarkaan sinun blogiasi että feisbukkiasi  ja olet niinku rakennellut kaikenlaisia aseita...meinaan...tykkikin sinulla on jo valmiina..ja kranaattiheitintäkin rakentelet...tiesmitä kasaat siellä tallissasi...ja  sanoit parisen päivää sitten,,,että tykkisi on itäänpäin....vai mitä...?"
E:" Juu..juu...tänään sain sen heittimenkin valmiiksi...se on  4 tuuman...kantomatka sillai  2 kilometriä...kilon paukuilla...ja mikäli ruutia lisää laittaa niin menee kolmeenkin kilometriin....juu...mitäs sanot ?"
P:"Pieniähän sulla on pyssysi....nauruksi meinaan päästää  Ekku....meinaakko tosissasi uhata minua ja meitiä....?...häh ?"
E:" Jup."
P:" Miten niin jup..?"
E:" Meinaan että jup vaan".
P:"Jup..jup...vittuiletko...?..häh?"
E:" Jup..."
P:" Saatanan äijä..siinähän jupittelet...joku päivä me tullaan sinne teidänkin suuntaan  ja jupittelu kyllä tulee lakkaamaan kertalaakilla...odot..".
E:" Jup..jup..jup..jup...".
P:"Odottahan vaan.....sil."
E:" Miten niin odottahan vaan...etkö osaa selvää Suomea ketku..se sana on   odotahan...ei odottahan..".
P:" Kyllä mä sulle odotta....eiku näytän...saaterin takkutukka...menen nyt minäkin lataamaan aseitani ...ja saatte olla varma, että täältä pesee...siis jup vaan...eiku menen sekaisin sun kanssasi Ekku..jup...eiku...hei ny....ja haista paska...Ekku."
E:" Haistahan itte...käppänä...jup..jup..jup..."
P:" Klik.."

11/12-2014.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.

Jup.