maanantai 9. maaliskuuta 2015

Seksistelin uffosammakon kanssa avaruudessa..

9/3-20156.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.

Noniiiiin....nyt siihen lupaamani uffojuttuihin.
Köh.
Vuosi/pari sitten   näin  yöllä unta ,että olin roikkumassa todella pitkien tikapuiden yläpäässä ja ne etenivät aika nopeasti suoraan ylös taivaalle.
(Vähän kuten Jaakobin uni)
Unessa ihmettelin että mihin V...uun olen oikein joutunut ja melkein alkoi hallottamaan niin sanoakseni...
Korkeanpaikan kammoa pukkas...
Hetken kuluttua  tikapuiden eteneminen hidastui ja  eteeni ilmestyi iso hopeanvärinen lautanen....(ufo siis)........ja sitä pällistelemään.
Häh?
  Lautasen sivulle ,suoraan eteeni ,avautui oventapainen ja siinä seisoskeli muutama uffolainen ja selvästi minua kutsuivat tupahan tulemaan. Niinsanottua puheääntä en kuullut ,mutta jollakin lailla keskustelu kuitenkin eteni niinkuin tavallisesti  puhellessa.
Tuuhan tänne..tuu ny...Ekku tuu ny..
Ja mitä paskaa te meinaatte sanoin ,sillä tikapuitteni ja sen lautasen väliilä oli noin 2 metrin väli ja mene siitä sitten ylitte...Uffolaisia nauratti selvästi ja tikapuut liikkuivat senverran ,että pääsin sisälle lautaseen.
Tervetuloa...
Joka oli harmahtava....sellainen sumun  läpi näkyvä sisusta. Juuri ja juuri erottui kaarevat seinät ja mielestäni lautanen oli  paljon suurempi sisältä kuin ulkopuolelta  katsoen vaikutti.
Antaahan olla.......joukon takaa ilmestyi hahmo , joka oli kuten kermit   sammakko. Ihmismäinen kooltaan .
Roikkuvat pitkät käsivarret. Kalju pää.Luisut hartiat ja jaloissa räpylän tyyliset varpaat. Naama ei ollut häävi.Niinkuin vanha kuivunut jalkapallon  kokoinen  rusina ja silmät samantyyliset kuin jättikissalla.
Ja ne kikit....ristus....ne roikkui melkein navassa asti....kuin  kaksi ruttuista lapasta...
Huh.
Huhuhuh..
Jesus...tuumailin siinä   ja ihmettelin mikäs peijjooni tuo oikein on?
Jostakin syystä vaistosin että.....??!!??.....edessäni olevalla  "kauniilla" uffonaisella oli himot päällä. Hän halusi panna mun kans sillai..."jalalla koreasti".... ..pökköä pesään ja......huh..huh...Mutta eihän minulla sillai..meinaan.....ei huvittanut paneskella sammakkoa...ei huvittanut...ja toin sen myöskin julki...en tuu..en.
En tuu...uskokaa ny..en tuu.
Nooh....antaakaapas olla...uffonainen astui minun eteeni ja nosti oikean kätensä jossa oli kuten hopeanvärinen  sikarikotelo ja sen avaamaan. Sitten siitä suihkuttamaan mun naamaani  jotakin ainetta...se levisi savun lailla ja tuoksui todella hyvälle.
Nuuh...nuuh....ja minua kuulkaas vietiin...
Kyl vietiin...juu.
Melkein väitän ,että vanha "Kamasutra"  jäi toiseksi....sillä niin .......juu....tiedättehän ??.....juu..juu...
Niin.....iiiin !
Aamulla heräsin lakanat pitkin seiniä. Noli takussa kuin myrskyn jäljiltä...
Tyynykkin oli kaapin edes lattialla.....sikinsokin ja vintturassa pahoin...
Vuoteessani oli sellainen näkymä kuin siinä olisi seittemän hurmaantunutta gorillaa touhunut...toistensa kimpussa ja vaimonikin ihmetteli.Hän oli (onneksi) nukkunut kuin se kuuluisa pukki, eikä ollut mitään havainnu....meinaan..eikä nähnytkään.
Jaahas....siis....mulla..taitaa olla tuolla jossain avaruuksissa ... pikku Ekku.....sillä olen monta jälkeenpäin  nähnyt unen ,jossa minulle näytetään  aikaansaannos , joka syntyi sen ufosammakon kanssa temmeltäessä........Muttaaaa....
Älkää tätä sentään jokaiselle kertoko.
Multa menee loputkin maineestani.
Menöö.

9/3-2015.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.



.