lauantai 21. maaliskuuta 2015

Talitinttien laulun murtehista.. aikamatkailuun.

21/3-2015.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.

Muistatte varmaan  , miten muutama päivä sitten kirjoitin "talitinttien eri murteet"..??
Ja ...tais aika moni hekottaa sydämensä pohjasta...??
Hehehhohoheheh..
Myös sen ,että samasta aiheesta väitteli itsensä tohtoriksi eräs Englantilainen mies , joka oli huomannut saman asian kuin minä ...mutta  30 vuotta myöhemmin...
Koska   "kukaan ei ole profeetta omalla maallaan" , niin  on luonnollista ettei minua uskota ,eikä uskottu silloin vuonna 1973..kaan. Niinkuin kirjoitin  myös oma isäni piti väittämääni täysin hulluna, samoin myöskin itseäni ja varoitti asiasta kenellekään mainitsemasta.
Tälläiseen olen kyllä jo tottunut.
Sillä samaa "sarjaa" näyttää olevan väitteeni , että näen valokuvista erilaisia asioita. Olen kohta 40 vuotta paasannut ,että valokuvat kertovat enemmän  mitä on "näkyvissä". Omaamani taito on minulle ollut itsestään selvyys ja vasta noin vuonna  1972 tajusin olevani ainoa jolla se taito on. Siitäkin olen paljon melua (turhaa) pitänyt ,sekä yrittänyt saada ihmiset uskomaan , mutta  tuloksetta. Melkein jokainen pitää  väitettäni täysin hulluna ,sekä pöpinä (kuten  talitinttien erilaiset murteet lauluissaan eri paikkakunnilla) ja viittaavat kintaalla puheilleni. Tuo talitinttiasia voi tarkistaa helposti etsimällä netistä ja samalla löytää sen professorin nimenkin......
Tulee aika....kuten olen jo monta kertaa kirjoittanutkin  ja   huomataan että kyllä se Ekku Mattila olikin oikeassa....valokuvista voidaan nähdä tuhon/epäonnen merkit  ja saan postuumisti kunnian itselleni.
Samoin se, että voidaan "ilmojen kautta"  aikamatkustaa minne ikinä haluaa , nähdä/kuulla asioita sekä palata takaisin kertomaan niistä. Aikamatkustus on portti niin menneeseen , kuin myös tulevaisuuteen.
Uskokaa ny.

21/3-2015.
Ekku Mattila.
Aikmatkaaja.