torstai 16. huhtikuuta 2015

"James Randi on pelkuri"....!!!!

16/4-2015.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


"James Randi on pelkuri"......

Kirjoitin blogissani  19/4-2012   ja  sama teksti löytyy  samalla nimikehakemuksella....edelleenkin....
......:
Kuulin näet  eilen , että James Randi olisi Suomessa ja helsingissä , mutta tokkopa minun takiani..??
Ei....kai..?
Vuonna  2012 ajattelin että jospa nappaan sen  taikuri James Randin lupaaman miljoonan dollaria , jonka hän on luvannut jos joku  tekee jonkun yliluonnollisen tapahtuman valvotuissa olosuhteissa... ja kirjoitin Randille...
Napu..napu..napu..koneeni kävi...
Kerroin että pystyn  löytämään  maahan syöksyneet lentokoneet vain katsomalla niistä otettuja valokuvia ja kerroin myös että olen jo onnistunut  eräässä Suomessa tehdyssä kokeessa , joka teki vuonna 1993 Juhan Af  Gran...ja mainitsin ,että  kykyäni olen käyttänyt jo noin 35 vuotta.
Kerroin että olen valmis koettamaan sen miljoonan dollarin nappaamista ja että se on helppo nakki minulle......laitoin samalla myöskin pankkitilini numeron johon  rahan voisi lähettää.....niin tärinässä olin...
Olin....millille olisi ollut käyttöä...olisi.
Kerroin , että  laittakaa vaikka 300 lentokoneen valokuvaa esille ja niiden joukossa on  10 maahan syöksynyttä ja minä  löydän ne.......löydän ne.
Mutta ei.....
Mitään vastausta en saanut ja laitoin englannin kielisen haasteeni Randin omalle "seinälle" ja se  ehti olla siellä vain kolme päivää , kun randi  sen  poisti.........puf.
Sen takia  kirjoitin niin blogiini kuin myös Randille itselleen..."James randi on pelkuri"....
Pelkuri.
Yritin myöskin Suomen Skepsistä  samanlaiseen testiin kanssani ,mutta eivät hekään uskaltaneet ottaa haastettani vastaa. Heidän palkkionsa olisi ollut 50000 dollaria..... Skepsis vastasi minulle ,että  olen kuulemma muistinero (hihii) joka on painanut mieleensä jokaisen maahansyöksyneen lentokoneen kuvat niiden kyljissä olevien  maatunnusten kautta ja sen takia minulla on helppo  nakki löytää  tuhoutuneet  koneet...........
Vaikka ehdotin Suomen Skepsikselle että minä maksan heille sen 50000 dollaria ..JOS epäonnistun siinä testissä....mutta eivät sittenkään lähteneet mukaan testiin....(se olisi ollut skepsiksen loppu.)
Siis.....
Kukaan ei ole  profeetta omalla (eikä muuallakaan) maalla.
Jup.

16/4-2015.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.