tiistai 1. joulukuuta 2015

Hölkääjäpoliisit ja mä...heh.

1/12-2015.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Olin aamusella Härmässä ja vanhasta tottumuksesta tuumasin juoksevani Hanhimäen lenkin.
Matkassa noin 11 km.
Suunnilleen puolivälissä vastaani tuli kaksi hölkääjää ja moikkasivat minua sillai reippaasti ,että käännyin sekä menin  heidän luokseen.
"Kas Ekkuhan se siinä  pitempi   virkkoi.....taidat olla kovassa kunnossa toinen lisäsi..? ja mä siihen että olen aina tykännyt liikunnasta juu....pidän siitä ,että jaksan juosta  pitempiäkin matkoja ....entäs teillä meinaan ?
" Meidän on tavallaan pakko olla kunnossa toinen vastasi...kun on kova kunto, niin saamme parhaiten  rikollisia kiinni......minkäs takia sinä Ekku  pidät kovaa kuntoa..."?..toinen kysyi..
"Tuotaa......sanoin.....tavallaan vastasit itse omaan kysymykseesi.....heh heh..".
¤¤¤
Ja niin me erkanimme sekä lähdimme  omiin polkuihimme....
Jee.



Ekku Mattila.


Köh.