lauantai 5. joulukuuta 2015

Jossakin on minun näköiseni mies.

5/12-2015.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Tämä naurattaa mua vieläkin.

Olin juoksemassa kotiin Espoon Matinkylässä kun ohitseni  sotki polkumasiinalla ihka  tuntematoon mies....
"No terve terve..hän huikkasi  ja mä siihen että tervepä terve".
"Missä olet ollut ..hän  kysyi ja mä että kunhan  tässä vähän sillai juoksntelen ".
"MIkset tullut eilen harjoituksiin Olariin? hän kysyi ja mä että häh?"
"Sua oltaisiin tarvittu eilen..sanoi hän ja mä  että tjaa".
¤¤¤
Ja samanlaista rataa meidän keskustelu kävi ja hokasin että hän erehtyy henkilöstä, mutten puhunut siitä mitään...Mies kyseli vaimoni jalasta ja mä sanoin että terves se kinttu nyt on. Sitten kyseli koska haen sen  porakoneen jonka hänelle olin lainannut ja sanoin että ensviikolla haen...
Miten muksus funssa hän kyseli ja että paree se on jo....
Kun käännyin kohti asuntoani hitaasti siinä jokotellen hän kysyi että mihinkä meet ? ja että teen sellaisen ylimääräisen  lämmittelykierroksen ja  että illalla tavataan harjoituksissa..
"Terve  sitten....ja tere tere kuului ".....juu.
¤¤¤¤
Sehän mua naurattaa edelleenkin että kun illalla harjoituksissa tuntematoon vieras kertoi että näki minut ja että lupasin tulla harkkoihin ja että puhelimme  kaikkea perheeseemme liittyvää ja  kun hän sanoi sille joka oli minunnäköiseni ja kun tämä kielsi jyrkästi olleensa silloin missään Matinkylän suunnallakaan..
??!!.
Ettei vaan asiasta syntynyt kiivastakin keskustelua ?....sanoisin ?
Heidän kesken.
Heh.

Ekku Mattila.

Jatkuu samaa rataa.....heetkinen...