keskiviikko 9. joulukuuta 2015

KRP:een Tapani Tikkala ja Ekku Mattila.

9/12-2015.
Ekku Mattila
 Aikamatkaaja.


Noin vuonna 1998 olin tuttuni kanssa menossa Vaasaan autollani, kun puhelimeni soi..
Piriririririri..
Ja vastasin siihen näin:
"Vaasan kooärpeen Tapani Tikkala puhelimessa päivää"..
"Häh?? kuului puhelimesta...
Toistin....
"Vaasan kooärpeen Tapani Tikkala puhelimessa päivää...".
Ja jälleen kuului...:
"Häh".....tuota kuka siellä on ?
Kolmannen kerran vastasin..
"Vaasan kooärpeen  Tapani Tikkala päivää ".......ja miehen ääni sanoi....
"Tuotaaa.....täällä soittaa  Vaasan kooärpeen Tapani Tikkala.....kuka siellä on ?"
¤¤¤...ja kun sanoin nimeni, niin kyllä meitä kumpaakin nauratti niin....Puhelimessa oli todellakin Tapani Tikkala  Vaasan kooärpeestä....ja hänellä oli asiaa Ekku Mattilalle...siis  minulle...
Kyseessä oli lapio jonka löydin  Kylli saaren suohaudan läheisyydestä  ja sen tiimoilta Tikkala halusi minua tavoittaa....
Kun kerroin Tikkalalle että olen kohta Vaasassa, niin meillä oli  hauskaa  edelleenkin......tyyliin...
"Sinä jos kuka olet todellinen selvänäkijä sanoi Tikkala...olit  Vaasaan tulossa ennakkoon....olet aika noita...sanoi hän...."
¤¤¤
En tietystikään kertonut Tikkalalle että tosiasiassa olin autokauppoja menossa tekemään Vaasaan...joten älkää tekään sitä julkituoko....heh.
Ainiin....jos ette tätäkään kertomistani uskoko, niin soittakaa Tapani Tikkalalle ja varmasti hän juttuni todistaa oikeaksi..
Juu,

Ekku Mattila.