maanantai 21. joulukuuta 2015

Peeteee Poskipaaartaaaa !!!...huhuu..Ekku Mattila täällä.

21/12-2015.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.



Suomen Skepsis.......huhuuuuuu..!!


Noin vuoden välein teitä hätyyttelen. Ja vaikka olen useampaan kertaan  ehdottanut  miten voitan teidän lupaamanne 30000 (20000) Euroa , niin toistan sen jälleen....
Järjestäkää    testi vaikka niin ,että pöydällä on 300 värivalokuvaa eri-ikäisistä henkilöistä ja heidän joukossa  on esim 10 kuollutta. Kuvien takapuolella on numerot 1-300 ja teillä on paperi jossa kerrotaan   numeroitujen ihmisten  kohtalo.....siis niin ,että onko elossa vai onko jo kuollut....................
Minä löydän   niiden kuvat jotka ovat kuolleet.
Kuvien pitäisi olla noin 5-10 vuotta vanhoja ja niiden koko suunnilleen  viitisen senttiä.
¤¤¤¤
Vuonna 1993  olin Juhan Grannin järjestämässä testissä  Helsingissä  ja onnistuin  330  kuvan joukosta löytämään 8 kuollutta kymmenestä....Todennäköisyyslaskijan mukaan  temppuni olisi sama jos joka kahdeksas  kuukausi saisin lotossa täysosuman.....!!  Siis ??......
Saman laskijan mukaan   olisi riittänyt jos kuolleitten kuvia olisin löytänyt 4.....
On varmaa että Suomen  (ja Aaaameeriikankin) Skepsis ry ovat tietoisia  kyvystäni ja sentakia eivät uskalla järjestää minua  testiin......jossa joku valvotuissa olosuhteissa näyttää jonkun yliluonnollisen tapahtuman.
Pete  Poskiparta !!!
James Randii......
Ottakaa yhteyttä minuun vaikka sähköpostilla , järjestäkää testi ja tulette menettämään lupaamanne palkkion.
Aaaammeeeriiikan  Skepsiksen lupaama  miljoona dollaria on jo minun...
Yhteydenottoa malttamattomasti toivoen:

Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.