tiistai 9. helmikuuta 2016

Arja Rahikka....jaatkuuuu.....

9/2-2016.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Noin  vuoden kuluttua "Arja Rahikan tapauksesta"  muutin tänne Kauhajoelle , olin just ulkona lasten leikkimökkiä naputtelemassa, kun pihaani kurvasi henkilöauto  ja siitä astui nainen...
"Päivää  hän sanoi......tännekö olet muuttanut Ekku....kyselin huoltoasemalta taloasi ja  hyvin osasin... muistakko minua Ekku??....olin  luonasi asiakkaaan Jalasjärvellä  noin vuosi sitten kun asuit Ahonkylässä...muistakkko Ekku..??.....Arja olen...muistakko ??......muistatko ??"
"Tuotaa...sanoin...ennytjust muista...meinaan luonani  käy aikalailla asiakkaita....tuotaah..."
"Kävin luonasi silloin ja näytin tulevan  sulhaseni  valokuvia   Arja  sanoi....luulin tuntevani Ossin..luulin....ja uskoin hänestä  tulevan mieheni...mutta varoitit minua....varoitit  mutta en uskonut.....
"Ahaa ..sanoin..nyt taidankin muistaa.....Sama Ossi....joka oli pahoinpidellyt naisia ennenkin....hakannut sekä  repinyt hiuksista.....joka oli suuri luuseri.....ja hänellä oli lapsi Ruottis....ja..ja..ja...."...
"Juuri niin Ekku.. Arja vastasi.....lähtiessäni luotasi haukuin sinut maan  rakoon....haukuin ja haukuin...kerroin kaikille että olet huijari.....sillä olin aivan varma ettet tiennyt   Ossista mitään...haukuin  haukuin...ja sisareni  vihdoin sanoi minulle  että otahan Arja nyt selvää Ossista.....ja   poliisituttavani ansiosta  niin tapahtuikin..........Ossilla oli  lapsi ruottis....ja..ja..ja..kaikki oli juuri niin kun sanoit siellä Jalasjärvellä.....minuakin repi tukasta sekä hakkasi...jätin hänet että paukahti...olet todella mahtava selvännäkijä  Ekku....minulla olisi  mukana  muutama miehen valokuva ja jos kerkiät, niin katsoisitko mitä niistä näet Ekku...sopiiko sinulle niin....?
"Voi..voi..vastasin...minulla on niin kova kiirus juuri nyt....pitäisi leikkimökki saada valmiiksi aivan piakkoin....kiirus on kova.....juu...on....otahan  yhteyttä muihin selvänäkijöihin.....mutta sitä ennen voitko soitella niille tuttavillesi joille minua haukuit....ja sanot että kyllä Ekku onkin kova  tietäjä.........että olen  hyvä tietäjä...."...joten näkemiin vaan.....näkemiin.."
Ja niin Arja  Rahikka lähti.......
Pihaltani....

Ekku Mattila.