sunnuntai 26. kesäkuuta 2016

Skepsis järjestää pian kokeen jonka yhteydessä todistan paranormaalin kykyni.

26/6-2016.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Sain tänään vahvistuksen Suomen Skepsis  ry:ltä , että he järjestävät minulle kokeen jossa voin todistaa paranormaalin ilmiön.
Koe tulee tapahtumaan noin 2-3 kuukauden kuluttua.
Se tapahtuu  seuraavasti:

Minulle näytetään  39  värivalokuvaa  henkilöistä ja kuvien  joukossa on 7 kuollutta.
¤¤
Minulle näytetään   39 värivalokuvaa  henkilöautoista  ja kuvien mukana  on 7   jo tuhoutunutta  ajoneuvoa.
¤¤
Minulle  näytetään  39 värivalokuvaa  rakennuksista  ja niiden kuvien joukossa on 7 jo tuhoutunutta taloa.
¤¤
Minulle näytetään  39 värivalokuvaa lentokoneista  ja niiden joukossa on 7  tuhoutunutta konetta.
¤¤¤¤¤¤
Kun veikkaa esim lottoa jossa on 39 numeroa ja onnistuu  saamaan 7 oikein , niin sen todennäköisyys on yksi  15 miljoonaan.
Todennäköisyyslaskelman mukaan  minun pitäisi  onnistua jokaisessa kuvakollaasissa  vähintään 4 osumaan ja sillä todistan paranormaalin kykyni  ja  jos löydän kaikki 7 osumaa jokaisesta  erikseen, niin se olisi sama jos onnistuisi voittamaan  täysosuman Lotossa  2 kuukauden välein.
Siis......
Kohta  kuuluu  kummia..



Ekku Mattila.

2 kommenttia:

  1. Et ole saanut mitään vahvistusta Skepsikseltä, koska et ole suostunut ehdotettuun kokeeseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Että häh?? Olen viitisen vuotta koettanut saada Skepsiksen järjestämään kokeen minulla, mutta eipä ole onnistunut.
      Ekakerran 1993 Nils Mustelin lupasi järjestää kokeen, mutta perui sen kahden päivän päästä...
      Näin....

      Poista