sunnuntai 26. kesäkuuta 2016

Skepsis järjestää pian kokeen jonka yhteydessä todistan paranormaalin kykyni.

26/6-2016.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Sain tänään vahvistuksen Suomen Skepsis  ry:ltä , että he järjestävät minulle kokeen jossa voin todistaa paranormaalin ilmiön.
Koe tulee tapahtumaan noin 2-3 kuukauden kuluttua.
Se tapahtuu  seuraavasti:

Minulle näytetään  39  värivalokuvaa  henkilöistä ja kuvien  joukossa on 7 kuollutta.
¤¤
Minulle näytetään   39 värivalokuvaa  henkilöautoista  ja kuvien mukana  on 7   jo tuhoutunutta  ajoneuvoa.
¤¤
Minulle  näytetään  39 värivalokuvaa  rakennuksista  ja niiden kuvien joukossa on 7 jo tuhoutunutta taloa.
¤¤
Minulle näytetään  39 värivalokuvaa lentokoneista  ja niiden joukossa on 7  tuhoutunutta konetta.
¤¤¤¤¤¤
Kun veikkaa esim lottoa jossa on 39 numeroa ja onnistuu  saamaan 7 oikein , niin sen todennäköisyys on yksi  15 miljoonaan.
Todennäköisyyslaskelman mukaan  minun pitäisi  onnistua jokaisessa kuvakollaasissa  vähintään 4 osumaan ja sillä todistan paranormaalin kykyni  ja  jos löydän kaikki 7 osumaa jokaisesta  erikseen, niin se olisi sama jos onnistuisi voittamaan  täysosuman Lotossa  2 kuukauden välein.
Siis......
Kohta  kuuluu  kummia..



Ekku Mattila.