perjantai 4. marraskuuta 2016

Puollustin itseäni ja sain 6 kuukautta linnaa.

4/11-2016.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Tänään on 4/11.
2001 oli kans 4/11 kun illalla  kuuden tienoilla ovikello  soi......ring...ring...ring...ja   kuului   kovaa jyskytystä. Joku hakkasi ulko-ovea  tosissaan. Jyms..yms..jyms..
Ja mä oven aukaisin.
Portailla seisoi siilitukkainen, pituudeltaan noin 180 :nen , 33 vuotias   mies, joka sanoi että tuuppa pihalle Ekku ja mä tein niin.
Kuinkas ollakaan.....jouduin tappeluun....kaveri  huitoi  olan takaa minua kohden ja mä väistelin.
Yritti potkia mua kohden ja mä väistelin......päähäni hän  tähtäsi.....ja mä kumartelin...
Viuuh....viuuh...viuuh..
Samalla  olin ihmeissäni.....ja väistelin...
Viuuh...viuuh..
Viuuh..
"Nyt kuule saat elämäsi selkäsaunan", hän huuteli.....ja mä väistelin....
Viuuuh..viuuh..
Kunnes sain tarpeekseni ja aloin tappelemaan.Minulla on karate/judotausta  vuodesta  1966.Vyönkin olen onnistunut  ansaitsemaan ja se taitaa olla aika  musta. Innostuin niin. että  vastapuoli sai  kunnolla  turpiinsa , kunnolla sai  turpaansa. Oijee. Kun huomasi ettei pärjää  usutti  54 kiloisen rotwailerkoiransa kimppuuni ja mä tapoin sen . Löin lumilapiolla  siltä niskat poikki. Ja sitten uudelleen   siilitukan päälle. Rikoin myös hänen autonsa. Ikkunatkin hakkasin hajalle.  Lommoille  kyljet, vintturaan pyyhkijät. Taisin mennä ns hiukan yli.
Minulla oli siihen aikaan keuhkosyöpä ja elonaikaa luvattiin 3 kuukautta. Siilitukka oli kyliltä koettanut saada lisävoimaa, mutta kukaan ei lähtenyt hänen  avukseen, minua vastaan.
Noh....tuli oikeus.
Mikään ei auttanut. Ei .
Sain 3 kuukautta  linnaa ja kun valitin Vaasan hoviin tuli  3 kuukautta lisää. Kivusta ja särystä  siilitukalle   6000 markkaa. Koirastansa  yritti  50000, mutta ei mennyt läpi. Oli kuulemma  valiorotu. Tonnin maksoin.
Siilitukka on jo R.I.P.
Sai muutama vuosi sitten  sydänkohtauksen ja otti ja kuali. 49  vuotiaana lähti  enkelkuoroon.
Vierikko nimeltään. Rauha muistollesi olkoon nyt ja aina.

Ekku Mattila.