torstai 5. tammikuuta 2017

Minäkö asevaras???!!......juupajuu.

5/1-2017.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Siitä tykätään, josta juorutaan.....perättömiäkin asioita.


Olen 30 vuoden aikana tottunut  siihen ,että  kontolleni laitetaan, vaikka  mitä.
Noin 20 vuotta sitten sanoin Vaasan  KRP:eelle, että kumma kun minua ei syytetä  vähintäänkin    osallistumisesta  Kennedin  salamurhaan  1963.
Olin siihen aikaan  nuari sekä  notkea, nyt olen enää notkea. Eiks 17 vuotias  voisi  sekaantua  Aaameeriikan pressan  murhaan..??..hehheh..
Asiaan...
Noin  2 viikkoa sitten Isostakyröstä  vohkittiin  kymmenkunta pyssyä. Syyllinen/set  ovat edelleenkin  karkuteillä/tunnistamatta, mutta ainakin yksi on "selvästi" syyllinen??!!
Ahaa..!?
Minua. Ekku Mattilaa syytetään melkein jokaisesta  rikoksesta .  Minähän olen ase/tykkimies henkeen ja vereen, jos näin voidaan sanoa.  Kuulemma rikospaikalla ,(Isossakyrössä) näkyi  riista/turvakameroissa   poninhäntäinen  mies , joka  kantaa sylissään pyssyjä  ja vaikka mitä.
Poninhäntäinen mies......??!! hehheee..
Joku näköjään koettaa lavastaa  minut syylliseksi näyttämällä   poninhäntäänsä, joka saattaa olla aito, taikka sitten ei.
Siis.....oi sinä  Jurvalainen , rivitalossa asuva,  väärien huhujen  levittäjä.  Koetahan  hiukkasen vähentää  valehtelemistasi ja jos et niin tee,  haastan sinut oikeuteen  törkeästä herjauksesta. Toinen vaihtoehto on :
Tulehan pihaani. "Jutellaan" hetken aikaa kahden kesken. Voi olla että sen jälkeen sanomisiisi on tullut  jonkinlainen  äfäsefuffufvika.
Meinaan...

Ekku Mattila.