lauantai 27. toukokuuta 2017

Olenko siis pöljä....??...täh?.

27/5-2017.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Heh...

Olen  tänäkesänä ,taikka  keväällä jo ruokkinut  muurahaasia, joiden pesiä  olen nähnyt  lenkkipolkuni varrella.Tuolla  muutaman km päässä on kaksi aika isoa ja niille  appelsiinin paloja, tomaatteja  sekä  pienittyjä banaaneja olen antanut. Hyvin on  kelvannut, sillä muutaman päivän päästä kaikki  on hävinnyt.
Kuten  olen jo kertonutkin, niin vuonna  1969 Hesassa asuessani  jätin  illalla  töistä lähtiessäni  muurahaisille  appelsiinin  paloja, joita kipitteli  sementtilattialla aika paljon.Suunnilleen tähän samaan aikaan ja  13/6 sain vakiossa  täysosuman, joka  toi  14,540 vanhaa markkaa. Saas siis  nähdä  miten nyt käy....??....
Tämä oli aasinsilta  ja itse asia tulee nyt:
Mainitsin yhdelle  lenkkipolun vastaantulijalle  että ruokin muurahaisia ja arvatkaapas mikä oli tulos?
Noin 3 kertaa hän on vastaan tullut, mutta kummallisesti  katselee  minusta poispäin, sillai ettei mukamas minnuu huomaa.
Ei moikkaa  enää hän...eikä juttele.
Eikai   pidä minua  pöpinä??
Häh?

Ekku Mattila.