maanantai 24. syyskuuta 2018

Kylläpäs Kannabiskukkien viljely onkin mukavaa.

24/9-2018.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Pöö.....

Olen noin kaksi kuukautta    ajanut  tutun  ostamia  autoja  Vaasan    Rinta-Joupista sinne ja  tänne ja samalla  ottanut  niistä parhaimmista   kuvia  nettiini. Ostosmatkalla meitä on    3  ja  saamme, taikka  tuttuni  saa  aina kaksi  autoa myytäväksi.
Noh....kuten arvata  saattaa niin kateeelliset   ruikkuhousut ovat  huudelleet että  koska Ekulla  on noin hienoja autoja ja  hän on  vain eläkkeellä, niin  täytyy  olla  jotakin hämäräjuttua  hällä. Lauantai-illalla  kävin  Isossakyröössä ja  kuuntelin  mitä juoruja minusta liikkuu....Hehhehhehheeeeeeeeeh...Minä kasvatan kuulemma  kannabista..!  Minulla  on  500  kukkaa  jossakin  salaisessa paikassa  ja  niiden  myynti  mahdollistaa  minun  "nykyisen"  rikkaan elämäntyylini.  500  kukkaa....ristus !. Miten  tälläinen, vaikkakin reipas  72  vuotias  vanaha  äijjä osaa mitään kannabista kasvattaa? Eikös  se vaadi  kovaa ammattitaitoa, sekä muuta  taitoa ? Häh?
Noh...
Eilen Sunnuntaina  täällä kävi  yksi  Isoookyröölääneen  "kylässä". Viimeksi  mies  oli täällä  20 vuotta sitten   ja  ohoh..kuinkas ollakaan...ihan "sattumalta"  nyt  tuli. Heti kun hää  astuipi autostaan alkoi  nuuskimaan nenäänsä.  Nuuf...nuuf..nuuf. Ilmeisesti  jonkun käskystä  tänne tuli ja varmistamaan  että  tuoksuuko  kannabis. Noh  tänään tunti  sitten hälle  soitin  ja tiedustelin kohteliaasti että  kävikö  sun  nenäänsä kannabiksen  haju?
"Emmää mitään haistanut"  hän sanoi ja samalla  paljasti  millä  asioilla  liikkui.  Mies on Pekka  E/län  läheinen  sukulainen....joten?!
Kolmas nooh.
Olen ihmetellyt  kohta  5  vuotta minkä takia Pekka X  poisti minut    tuttavapiiristään, kuinmuyös  Fb  kaverilistalta. Eilen kuulin  syyn joka on tämä: Kävin hänenluonaan  viitisen vuotta sitten ja  otin mukaani  noin  130  lehtileikettä, joissa kerrottiin  minulla olevan mm  seuraava kyky:Jos  minulle näytetään 100  lentokoneen valokuvaa, niin  näen  mikä kone  tuhoutuu ja mitkä  jäävät  ehjäksi.Kerroin myös  että jos minulle näytetään 100 lentäjän valokuvat niin näen mitkä heistä kuolee esim sodan aikana. Minun kyvylläni Israel voisi koota  melkein tuhoutumattoman  armeijan.Valitaan ne  koneet jotka  eivät tuhoudu ja lentäjät  jotka  jäävät  eloon.Kerroin  Pekalle  myös että tarvitsen  Raimo Majurin  puh/numeron  että  voisin ryhtyä  töihin Israelin kanssa............"Ohohn  sanoi  Pekka...onpas kello jo paljon...nyt pitää heti lähteä  puita  pienimään"  ja  lähti myös.
####Pekka on sen  jälkeen  sanonut että Ekku on niin hullu että pelkään sitä todella.
Olen jo melkein päättänyt  90%  että  hankin akkain hameen, kiinnitän siihen paffilapun  jossa lukee "Tämä on Pekka X  hames"  ja laitan hameen nastoilla  Isoonkyröön  suurimman  kaupan eteisaulaan.......Saas  nähdä  teenkö niin....mutta  kylläpäs  aikaa meni...nyt pitää mennä  juottamaan  kannabiskukkiani.Jokaista  500  sataa.
Moikka

Ekku Mattila.