keskiviikko 19. joulukuuta 2018

Roisto, ryöväri, murhamies ja varas.

19/12.2018.
Ekku  Mattila.
Aikamatkaaja.


Tuloo  hiukan   tosiasiaa.....

Tapasin  nykyisen vaimoni  1985  keväällä , kutsuttiin  hänen kotiinsa kuukauden päästä ja kaffia juatiin, pullaa mussuteltiin ja  juteltiin  sitä ja tätä......ja hauskaa oli. Jossakin vaiheessa   ilmeni että olen  20  vuotta Millaa  vanahempi  ja  voi että  yhyren kerran sentään !! Jopa  naamailimeet   vakavoituivat , joidenkin poskilihakset  kiristyipi  ja  naamat oli kun se  kuuluisan  virtahevon erse.
Tunnelma  tuli senverran  "kylymäksi"  että  tuumasin jospa  menen  matkoihini, Hesaa kohden, mutta Milla  sanoi että  ota  mut mukaasi ja mä tein niin.
Niin me tehtiin ,mutta  viikon  päästä  sain postia/puh/soittoja  että " paappa  se  likka junaan , Kauhajokea kohden , ettei  sulle mitään suurempata  haaveria satu". "Emmee  sinne  kotiin, haluan olla sun kans " Milla sanoi ja niin me asetuimma  Hesaan  asumaan.
Kunnes.....kuukauden päästä jouduin  kuulusteluun  pol/asemalle  ja syynä oli  Millan kahden sisaruksen  miesten  salajuoni, jossa  he  sanoivat  minulla olevan (mukamas) Hesassa  ilotalo, jonne  olen  nuoren tytön  halukas  viemään. Toinen  lusuhousu asui  siihen aikaan Kurikassa  ja  toinen (R.I.P.)  Kauhajoella.  Kurikan  paukapää  syyllistyi Millan  raiskaukseen,  tytön ollessa  vajaa  12  vuoden  ikäinen.  Toinen näistä  elukoista  halusi  varata  Millan "varavaimokseen", kunhan  likka olisi vähää vanhempi. Kun poliisit  saivat tietää  Millan olevan täysikäinen, minulla  olevan  puhuras  rik/rekisteri, eikä mitään ilotaloa ole olemassa, niin  väärä ilmianto haurattiin hevon kuuseen.
Vuodesta  1985  alkaen  meille  tulevissa  joulukorteissa  ei ole ollut minun nimeäni .....köh.
Heheheeh.

Ekku Mattila.