sunnuntai 28. huhtikuuta 2019

Terveiset pikkukyröölääisille.

28/4-2019.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Että näin:
Olen  ollut  selvänäkijä/aikamatkaaja  noin 55 vuotta ,  virallisesti. Erilaisia  lehtijuttuja minusta  on  127,radio  19  tv  8. Asiakkaita ollut  kymmeniätuhansia , ulkomaita  myöden. Oman  plogini  kautta  olen saanut  lukijoita  120  eri maasta ja lukukertoja  kohta  500000  , neljässä  vuodessa. Ennustuksia/kertomuksia  olen  kirjoittanut   vuoden  2012  jälkeen  6500  sivua.
Tämän  vuoden aikana  ennustuksistani    on tekeillä kirja  T . Reponen  Helsingistä  ja  tarkoituksena  on saada  se  myös  ulkomaiden markkinoille.
¤
Olen  ollut  eri  viranomaisten/poliisin   apuna   vuodesta  1973  saakka  ja  se työ jatkuu  edelleenkin. "Päätyöni" on  kadonneitten  ihmisten  etsintä/löytäminen. Varsinkin  "ravintolakulttuurissa"  (eeergiilääät) huudetaan  että olisin ns  poliisien vasikka , ilmiantaja , rikollisten  kauhu.
Tuodaan  seuraava  asia  jälleen  esille:
¤¤¤
En  piittaa  hitustakaan  jos varastat, myyt  viinaa, huumeita, huijaat  autokaupoissa,  levität perättömiä juoruja,  taikka  asut  vaikka  Virossa, jossa elät  hämärillä kuittikaupoillasi, teet  veropetoksia, huoraat ja kohellat  päissäsi oksennusta   leukasi  alla. Se on  sinun  valitsema  elämäntapasi eikä se minua  kiinnosta hitustakaan. Minulle  olet  pelkkä kateellinen  säälittävä   luuseri. Ihmisraukka.  Pelkkä nolla. 0.
###
Mutta :  Jos  tapat  3  ystävääsi  telttaan, niin paljastan  sinut ja ilmoitan  poliiseille.
Jos poltat  kirkon, paljastan sinut  ja ilmoitan poliiseille.
Jos  ryöstät  vanhuksen, niin paljastan sinut  ja ilmoitan  poliiseille.
Jos  tapat  kaksi  liftaavaa naista , paljastan sinut ja ilmoitan  poliiseille.
Jos  tapat  ystäväsi, varastat hänen  rahansa, pudotat ruumiin  kaivoon, niin paljastan sinut  ja ilmoitan poliiseille.
Jos  raiskaat lapsen, niin paljastan nimesi  ja ilmoitan  sinut poliiseille.
Ole  siis  varuillasi, koska  minä  näen sinut . Elä  ihmisiksi.
¤¤¤¤
Te  levitätte  minusta  vääriä  juoruja, puhutte  puuta  heinää, sillä te  pelkäätte  tietäjää.
Terveisin:

Vanhus.