tiistai 13. elokuuta 2019

Minä ja minun sivupersoonani.

13/8-2019.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.

Osaan  ennustaa  sekä  olen aikamatkaaja.
Osaan  kirjoittaa  esim  runoja ja osaan  maalata  tauluja.
Osaan  rakentaa  taloja  ja korjata  niitä.
Osaan  korjata  autoja  , sekä muita  vempeleitä.
Osaan   liikkua ja pidän   liikunnasta.
Osaan   ampua, aika hyvinkin ja  liikkua  maastossa  inkkarin lailla.
Osaan   puollustaa  itseäni , perhettäni  ja  tiedän olevani  ns kova  pala viholliselleni.
Osaan   myöskin olla  hyvä  tarvittaessa.
Osaan  soittaa  erilaisia  soittimia ja  sävellänkin/sanoitan  kohtuullisesti.

¤¤¤¤¤¤

Tiedän  että minussa  on  useita  erilaisia  persoonia  ja  ne  (he)  tulevat  tarvittaessa auttamaan.
Jos  rakennan  taloja, niin  rakennuspersoona  tulee. Runohenkilö ei .  Hän ei osaa kirvesmieshommia.
Jos  haluan , tunnen  soittaa  kitaraa, niin  musiikkipersoona  tulee.
Jos  menen   pitkälle juoksulenkille, niin  urheilupersoona  tulee. Runopersoona  ei halua  juosta.
Jos  olen  karatetunnilla , niin  silloin ei tule  muita persoonia. Niillä  muilla  ei ole  tarvittavaa  taitoa.
Jos korjaan autoa , ei  muita  persoonia näy. Autonkorjaajapersoona  on  ammattimies.
Jos  haluan kirjoittaa  vaikka  Jumalasta , uskonpersoona   on paikalla. Muut  ovat  poissa.
Jos  haluan ja  siltä tuntuu, että on aika  aikamatkustaa, niin  silloin minuun  tulee  profeetta, joka  auttaa.Voin  sanoa  että  aikamatkaajapersoona  on  tuolta  jostakin.Tähtien takaa.
Parhaiten  olen  ammattisotilas,  sissi, tarkka-ampuja , Suomea  puollustamassa.Kunnia  ja  Isäinmaa.

¤¤¤¤¤¤

Ei siis ole  mikään ihme , jos  välillä  olen  muissa maailmoissa. Erilaisten  persoonieni sekasotkussa.
Muuten  pärjään  ihan kohtuullisesti. Alahärmäläiseksi  häjyksi.

Ekku Mattila.