lauantai 31. elokuuta 2019

Saatavana muuttui väsyneenä saatanaksi...heh.

31/8-2019.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.



Vaikka olenkin jo   tämän saman  tosikertomuksen  uusinut  monta kertaa, niin teen sen taas, koska  niin hupaisa  juttu se oli.
Siis:
Minulle soitti  1984  vanhahko nainen, asiakkaana  ja  kyseli  kovasti   erilaisia  asioita  omasta  terveydentilastaan.  Sanoin että   mene  lääkäriin , mutta  nainen intti  koko ajan  ja  kerroin tarvitsevani  hänestä  valokuvan ja  kun sen olen saanut  postissa ,  niin katson sitten.   Minulla oli sen päivän aikana ollut  parisenkymmentä  asiakasta +  puhelinsoitot  päälle  ja olin aikalailla  väsynyt.Kaiken huippuna kello  oli  siinä illalla  23,00  paikkeilla.
Minun piti sanoa..."onko sinusta saatavana valokuvia?"......mutta  väsyneenä  sanoin...."onko  sinusta  saatana  valokuvia?".
"MITÄÄÄH....?????  nainen  huusi kovalla  äänellä....MITÄÄÄÄH???  ja  nakkasi  luurin korvaani että kolahti.
Ei tullut  postissa  ainakaan siltä naiselta  yhtään valokuvaa.
Heh...

Ekku Mattila.