27/1-2019.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.
Toistan tämän:
John F.Kennedyn lento-onnettomuus 16/7-1999 ei ollut onnettomuus.
Tapahtuma oli tahallinen murha, jonka suoritti hänen Caroly vaimonsa. Koneessa oli mukana myös Carolyn Laurel sisar, kun lentokone iskeytyi mereen täydessä vauhdissa.
John F. Kenndyllä sekä hänen Caroly vaimollaan oli ollut useita kuukausia mysrskyisä avioliitto joka oli päättymässä aivan piakkoin eroon. Caroly oli uhannut että hän tekee mitä tahansa, ettei Johnia kukaan nainen tule saamaan.
Kun kone nostettiin meren pohjasta, se tutkittiin hyvin tarkkaan ja lopputuloksena oli se ettei koneessa ollut minkäänlaista vikaa. Se oli täydessä lentokunnossa. Tutkijat tulivat siihen loppuraporttiin ,että ohjaajalle tuli ns sisäkorvan antama väärä asentotieto (hah) , jonka seurauksena kone syöksyi mereen.
Olen useita kertoja "ollut" mukana koneessa ja nähnyt miten Carolyn syöksyi ohjauslaitteisiin voimakkain ottein, tempoili sitä , eikä John voinut enää konetta oikaista. Tutkijatkin ihmettelivät lentokoneen ns mustan laatikon luomaa lentorataa, joka minun (kin) silmissä todistaa koneessa tapahtuvaa käsikähmää. Missään ei ole kerrottu todellista syytä onnettomuuteen, sillä tutkijat sopivat olevansa hiljaa suojellakseen "korkeita" henkilöitä.
Edellä kertomani on todellinen ja oikea loppuraportti onnettomuudesta.
Terveiset cia:aan Ernesto Camdellille = Ded/294-R 229/Alberto Cnesses.
Ekku Mattila.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.
Toistan tämän:
John F.Kennedyn lento-onnettomuus 16/7-1999 ei ollut onnettomuus.
Tapahtuma oli tahallinen murha, jonka suoritti hänen Caroly vaimonsa. Koneessa oli mukana myös Carolyn Laurel sisar, kun lentokone iskeytyi mereen täydessä vauhdissa.
John F. Kenndyllä sekä hänen Caroly vaimollaan oli ollut useita kuukausia mysrskyisä avioliitto joka oli päättymässä aivan piakkoin eroon. Caroly oli uhannut että hän tekee mitä tahansa, ettei Johnia kukaan nainen tule saamaan.
Kun kone nostettiin meren pohjasta, se tutkittiin hyvin tarkkaan ja lopputuloksena oli se ettei koneessa ollut minkäänlaista vikaa. Se oli täydessä lentokunnossa. Tutkijat tulivat siihen loppuraporttiin ,että ohjaajalle tuli ns sisäkorvan antama väärä asentotieto (hah) , jonka seurauksena kone syöksyi mereen.
Olen useita kertoja "ollut" mukana koneessa ja nähnyt miten Carolyn syöksyi ohjauslaitteisiin voimakkain ottein, tempoili sitä , eikä John voinut enää konetta oikaista. Tutkijatkin ihmettelivät lentokoneen ns mustan laatikon luomaa lentorataa, joka minun (kin) silmissä todistaa koneessa tapahtuvaa käsikähmää. Missään ei ole kerrottu todellista syytä onnettomuuteen, sillä tutkijat sopivat olevansa hiljaa suojellakseen "korkeita" henkilöitä.
Edellä kertomani on todellinen ja oikea loppuraportti onnettomuudesta.
Terveiset cia:aan Ernesto Camdellille = Ded/294-R 229/Alberto Cnesses.
Ekku Mattila.