lauantai 14. syyskuuta 2013

Aamuvirkku .(ko?) ... ¤#¤#¤......vaiko latvasta laho ?

14/9-2013.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Minusta tuntuu ...melko.... useasti, etten taida olla ihan terve  .Tarkoitan tällä tuota yläpäätäni.Juu .  Olen aina tarvinnut unta...liian (?)  vähän,sillä minulle riittää  yössä  noin 4-5 tuntia  nukkumista.  Herään aina siinä kolmen paikkeilla ja sitten olen valmiina päivän touhuihin.  Juu.
Kuten tänä-aamunakin   ja  koska oli melkoisen lämmin ilma  ( 6 astetta ??? ) niin pyörän päälle ja Teuvaa kohden...(!!??)......täh ??... ¤%%¤%¤...............
Koettakaa ny sanoa jotakin ....¤¤¤¤¤....Mitä jumankautta teen Teuvalla  siihen aikaan aamuyöstä    ja sitten takaisin Kauhajoelle ??...  Oli pimeää  ja oli kosteaa  ja oli kylmää. Oli .Oli. Koiviston korpputehtaan paikkeilla ohitin tien sivussa nököttävän hirven.   Ja  entäs ne rekat....?? vaikka minulla on sellainen säkättävä lamppu  pyörässäni,niin tuntuu siltä että juuri sen takia rekat  ohittavat liian läheltä... #¤#¤## ....uteliaisuudestako ?? ..viuuuuh....tumps..tumps...(= renkaiden jumsutusta....)
Mutta  heiii......jos olisin 50 vuotta nuorempi  niin ammattini taitaisi olla....yövartija....toisaalta....asuessani Helsingissä ....nuorena poikana...niin olin yövartijana  4 vuotta.....ammusvarikolla....(ko?)...työni ohessa (?)
juu......ottakaa tuostakin selvää ???
Jup...jatkanko samaa nukkumistyyliä  vai pitääkö minun mennä jonnekin uniklinikalle.Hoitoa saamaan.Että olisin niinkun   te  muut.....nukkuisin 8 tuntia yössä...Täh ?
 Sanokaa nyt jotakin .

14/9-2013.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.