keskiviikko 25. huhtikuuta 2018

"Minä näen".....valokuvat sen kertovat....(Prediction)

25/4-2018.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Olen aina ollut ns  aikamatkaaja/tietäjä.   Sanaa ennustus  en käytä, sillä   99.95% heistä ovat  huijareita/rahankerääjiä/korttihumpuukeja/pelleraukkoja. Kaiken huippu  on teeveessä  monta tuntia  menevä  "käsillävapajava/ennustajaraukka. Suomessa pitäisi olla  laki joka  estäisi   tuollaiset  huijjarit  varastamassa  1,90  Euroa/minuutti + ppm  yksinkertaisilta  ihmisiltä.  Minua  kysyttiin jo  vuonna  1998  teeveeohjelmaan johon asiakkaat  voisivat soittaa  ja puhelinmaksu  olisi  naksunut koko ajan, mutta  en suostunut. Kateelliset  huutavat  että en ole mikään ennustaja ja ovat tavallaan siinä  oikeassa. Tarvitsen vain henkilöstä muutaman valokuvat/syntymäajan ja  ei muuta. En tarvitse edes kysymyksiäkään, sillä  kynäni  "menee" itsekseen  ja  tekstiä  tulee  .  Kun olen valmis niin asiakas huomaa että olen jo vastanut niihin kysymyksiin, jotka hän oli aikonut  esittää.
Minä näen:
Etukäteen  jos    laiva , jossa on tuhon merkit  uppoaa  ja  ihmisiä hukkuu.
Lentokoneen  maahansyöksyn   ennakolta, jos  vain on käytettävissä  muutama valokuva  koneesta/laivasta.
Talot jota  tulevat  tuhoutumaan  esim sodan aikana ja kokonaisia  kaupunkejakin.
Näen ennakolta   vaikka jäääkiekko-ottelun/jalkapallon  lopputuloksen, sillä häviävällä joukkueella on ns   tuhon merkit.
Jos näen  ihmisellä  tuhon/häviön merkit, niin silloin aikaa on  noin  7  vuotta ja loppu  tulee. Pitää vain   hänen  kuvista katsoa koska  ne merkit  ovat alkaneet ja siitä  eteenpäin 7  vuotta  ja  R.I.P.
Vastasyntyneellä  se aika alkaa  jo  minuuteista  muodostumaan , jos  hän vaikka menehtyy  muutaman vuoden ikäisenä. Vuosi/7  alkaa  kun ihminen täyttää  7  vuotta  ja  se etenee  aina  7 vuoden jaksoilla. Se on jonkinlainen Bio/rytmi  sanoisin.
Olen  jatkuvasti  ottanut yhteyttä  "lentolaitoksiin"   ja  selittänyt .....: "antakaa minulle jokaisesta  lentokoneestanne  pari/kolme  värivalokuvaa  ja  kerron  mikä niistä tulee tuhoutumaan maahansyöksyssä.  Antakaa minulle lentäjistänne  pari/kolme  valokuvaa ja kerron kuka   heistä tulee kuolemaan  koneensa maahan syöksyssä. Puollustuslaitokseen  olen ottanut  samoin yhteyttä  samoin  toivein, mutta   hiljaista on ollut  siinä mielessä  sähköpostissani/kännykässäni. On muutama  henkilö,  toimittajia etupäässä, jotka uskovat  kykyyni  nähdä  ennalta  .  Juuri he ovat  kokeilleet   eteeni  annatuista valokuvistaan  ja  hämmästelleet  miten vastaukseni on mennyt  nappiin. Vuonna  1993  olin  televisiossa  Juhan Af  Kranin  ohjelmassa  ja  onnistuin  tekemään ns  yliluonnollisen  tapahtuman valvotuissa olosuhteissa.
Eilen näin kuvan Tukholman Sergelintorista ja  näin miten  kuvan vaemmalla puolella  oleva  rakennus  tulee tuhoutumaan  terrori-iskussa  aivan  pian. ..joten.
Näin :

Ekku Mattila.