sunnuntai 3. tammikuuta 2016

Miksi oikeita lottonumeroita en näe ??

3/1-2016.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.

Heureka....!!!

Olen aina ollut jonkinlainen funtsaaja , miettinyt ns sinisiä ajatuksia ja yrittänyt ratkaista erilaisia arvoituksia.
Tällä tarkoitan salattua tietoa.
Kätkettyä totuutta.
Ihmismielen tavoittamattomissa olevia  vastauksia jokaiseen kysymykseen. Jokaikiseen.
Sillä oikeita vastauksia on..........

¤¤¤¤¤¤¤

Ja nyt menemme lottoon/Jagpottiin..........rahapeliarvontaan.....joka Perjantai/Lauantai......teeveestä tulee   ja melkein meistä jokainen  peliin panostaa......
Jospa nyt.....?....ahah...ei tälläkertaa..mutta kenties seuraavalla viikolla??....taikka sitä seuraavalla.....?....me pelaamme viikoista toiseen..kuukaudesta toiseen...vuodesta toiseen...koko ajan koettaen "nähdä"  tulevaan...vähintää viikon päähän........
Seuraavaan lottoarvontaan.

¤¤¤¤¤¤¤

Olen itsekin ihmetellyt että miksen minä..joka olen selvänäkijä/aikamatkaaja...tulevan ennustaja pysty näkemään seuraavan viikon oikeita lottonumeroita ???.....Hiukan kiukkuisenakin olen ollut kun ei täysosumaa tule...ei sitten millään......Lottonumerot eivät osu oikein.
Olen koettanut jopa mennä sinne edelle aikaa....seuraavan viikon päähän ja  kuin salaa  katsomaan tulevat oikeat lottonumerot.....mutta  askan marjat....(.pee näköjään unohtui pois).....askan marjat ....ei   numeroita  näy ja joskus kun olen mukamas ne nähnytkin......ne ovat vääriä.
Ja tuumannut....jospa seuraavalla viikolla ??
Taikka sitä seuraavalla..??
Muttaaaaaaaa...................!!??

Jatkanpa seuraavalle sivulle.,....
heeetkiiineen.....

Ekku Mattila.