torstai 2. heinäkuuta 2020

Johan ny. Ilalla oon rikas.Tilille ropsahtaa 450000 tollarii. Oon ihan onnesta sekaasiin.

2/7-2020.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Nony......

On  tää  some/netti/Fb/maailma  siten   ihimeellinen.!
Noin  viikko   siten  sain  fb  kaveripyynnön  Afrikkalaiselta  ihimiseltä ,  hetken  miettittyäni  hyväksyin  sen , plimg  ja   silleen.
Ja  tottajukuplauta.  kului   noin tunti  kun  naamakirjani alkoi   klilisemään....pling....plinmg...plimg  ja plinng.....ensin  muutama  kerran, sitten  muutamia   ja  antakaas   olla....nyt  naamakirjani olis  täynnä   Afrikkalaasia , sen joka  kolkassa    asuvia  jos  ne  kaikki  olisin  hyväksynyt.
Onneksi  ensin tarkistan  fb   kaverin  pyytäjän ns  tiedot/kuvat  ja  sitten teen  päätöksen. Joka   toinen ,jossei  eneekin ,  haluaa  esitellä   kikkirakoaan/peffaansa  sekä  muita   avujaan ja  tietysti   naisimmeiset.........sinkku...sinkku...siiinkuuuuuu  sanat  suorastaan huutavat  esille.
Nyt   naamakirjassani on  Afrikkalaasia (ei  kikkimainostajia)  yli   sata   ja lisää   plinahteloo  koko ajan. Arvakkaapas  minkä takia  oon ny  sillai  suasittu   tualla  Afariikassa...???
¤¤¤
Heti ensimmäänneen   senmaalaaneen , joka  halusi fb kaverikseni  kysyi mun  ammattiani ja sen  tietysti  hälle  ilimootiin.....CLAIRVOYANT.....siis  selvänäkijä ja    voihan poijaat. Vaikka  Afariikas  on  tuhatmääriin  poppamiehii ja  miksei  naisiikin, niin  ny  he  haluaa  olla  mun  ikuusiia  frenrejä maailiman loppuun  saakka.
Vaikka  mun  englaanniin  kiälitaito on  päässy   ruastumhan , koska  kun sitä kouluaikana meille tankattiin, olin  nurkan takana  salaa  tupakilla, niin  armas  rouvani  osaa  sitä  ,sekä  meirän  jokaaneen  kuus  muksuamme   viimeesen päälle.
¤¤¤
Ja  istu  ja pala.....!!
Aamulla  otti   yksi  Ranskalaaneen  likkanainen muhun  netin kautta  yhteyttä  ja  ilimoottii  innossaan  jotta  oon    voittanu  fb  nettipokeri/jokerissa   450000  Dollaria  jokka  on heti mun kunhan  ilimootaan  oman  nimeni , tilitietoni, sähköpostini, osoitteeni, kuukausipalakkani, puh/numeroni  ja  melekeen  kenkänikin  numeron  ja  sitten saan  rahat  suaraan  tililleni. Voiettäääh kun mua  nauratti niin.....Vastasin jotta  oon kuukausi  sitten  voittanut  arvalla  50000  Euroa   ja  olen just   hammaslääkärin  vastaanotolla  ja  illalla  annan  ne  tiarot.
Noniih....
Ny  meen  heti varaamhan  uuren  ihkauuren  Mersun mulle  aj  meirän jokaaselle  muksulle .  Niinja  rouvallenikin  myäs.  Muutoon  hää  ottaa  ja  suuttuu  ja  siitä on kuulkaas  leikki  kaukana.  Sen rinnalla  kummakkin  suuret  sorat  on  hippaleikkejä. Niin  o.

Ekku Mattila.