maanantai 14. toukokuuta 2012

Pankkiryöstö Kurikassa...1992 (??)

14/5-2012.
Ekku Mattila
selvänäkijä.


Ajoin autollani ylinopeuttaKoskenkorvan  viinatehtaan lähellä  ja poliisit pysäytti.
Ajokortti..kiitos...rekisteriote .. kiitos...puhallakko  tuahon...kiitos...
Muuten kaiki hyvin,  sanoi poliisi,mutta sakkoa tulee 400 markkaa....voi  pas....sanoin  ja kun toinen poliisi oli tuttu
niin aloimme siinä juttua vääntämään...
Olet kuulemma selvänäkijä,,,lausui poliisi  ja oon vastasin  minä...ookko hyväkin...olen sanoin minä  ja niin me sanailimme..kunnes yhtäkkiä sanoin virkamiehelle...
Hei...minusta tuntuu siltä,että para-aikaa täällä jossakin ryöstetään  pankkia...tässä lähellä  ...ihan  lähellä...
ai...jaahah....sanoi poliisi....pankkiryöstökö  menossa...joo..aivan kohtako....poliisi  ei meinannut uskoa mun tarinaani....kunnes   valtion autosta alkoi kuulumaan jumalatoon ratiometeli.......
" Kaikki autot...kuuleeko  Kauha...Kuuleeko  Seinä,,,kuuleko kuri...missä liikkuva...missä  34..missä 35...missä 36...missä Jalas....pankkiryöstö menossa Kurikan  tuiskulassa....toistan Kurikan  Tuiskulassa...."
?????????
Arvatkaapa   minkä näköinen oli poliisin naama...???kun mun päälleni katsoi....????
Sinne  virka-auto ampaisi kohden Tuiskulankylää....jumalatoonta  vauhtia....melkein joka pyörä
veti....pankkiryöstöä estämään....ja mulle jäi sakkolappu käthen...
ainiin....jälkeenpäin...kuulin...että hetken ajan...poliisit epäilivät ...minulla olleen etukäteistietoa
tapahtumiin....eihän kukaan tolla tavalla voi tietää.....ja onneksi tekijät joutuivat kiinni....onneksi...
juu.
Loppukaneetti...jos ette taaskaan mua usko...niin soittakaa ex- poliisi Keisalalle  Jalasjärveltä...hänen  puhelinnumeronsa on Seinäjoen luettelossa...
toinen  juu.


14/5-2012.
Ekku Mattila.