tiistai 29. marraskuuta 2022

Onko susta saatana valokuvaa?? heeheeeh...

 29/11-2022.

Ekku  Mattila.

Nasiiri.

Clairvoyant.

¤¤¤

Iltaa  taas teille: kaivelin  aamulla  lenkki-päivä-muistikirjojani joita on kertynyt  vuoden  1973  jälkeen  28 kappaletta  isoja  vihkoja ja kaskas....Niihin olen melkein  jokainen päivä  kirjoittanut (edelleenkin ) jotakin ja  varsinkin  seuraava on aika hyvä, vaikka  vähäsen silloin mua hävettikin, kun se tapaus  sattui.

Siis: Asuin siihen  aikaan Espoon Olarissa,  Maapallonkatu  2  x ja  luonani  oli käynyt asiakkaita aamusta iltaan. Viimeinen  lähti  siinä 21,00  nurkilla  ja    olin  aika  väsynyt.....juu olin.  Just kun  olin  teetä  juamassa  puhelin piraji   ja eikun siihen   vastaamaan  menin.....tähän tyyliin sujui keskustelu:

Asiakas: iltaa. onko  siellä  selvänäkijä-parantaja  Ekku  Mattila ?

Minä:  kyllä on.

A: minulla  olisi  kova  hätä..meinaan  joka  paikkaa  kivistää ja  tuntuu  kun just  kuolisin.

E; Oletko  käynyt  lääkärissä..?

A;  en ole.  Ei ne mitään osaa. Olen lukenut  että  sinä Ekku  olet hyvä parantaja..

E: Ei kyllä  se on niin että  ensin lääkärille ..ne kyllä hoitaa...lääk.....

A; niin  mutta  kun sinä  olet  lehtien mukaan  hyvä  parantaja.......josp.....

E;  ei ja ei....ensin lääkärille  mene...kyllä ne  tietää ja  ovat   ammattitaitoisia  nyk.....

A; niinmuttakun  lehdissä  on kirjoitettu  että  näet  jo pelkästä  henkilön   valokuvasta....mikä vaivaa..

E;vielä kerran  lääkärille.....sinne men..........

A;  oletko  ollenkaan parantaja......eikö lehdet olekaan  rehellisiä.....tarvitset vaan valokuv.......

E: (annoin jo  pikkuhiljaa  periksi ja sanoin) ..nohjos nytsitten....onkos  sinusta saatana valokuvaa?? lähettäisit  sen tänne....postin kautta.....ja.......

A; MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ??  kuului  puhelimesta..MIIIITÄÄÄÄÄ?  ..minua ei ole koskaan näin loukattu......Mitäääääääääääää??   (ja puhelin nakattiin mun korvaani..) klik....

¤¤¤¤¤

Minäpoika  kovasti ihmettelin  että mitäsny  ja minkä takia ?.....kunnes samassa  huoneessa ollut toinen  henkilö sanoi....huomasitko mitä äsken sanoit?....johon minä  että mitä sanoin?....sanoit...onko susta saatana valokuvaa?

Sitten mää  hokasin:  minun  piti  sanoa että onko susta saatavana  valokuvaa...mutta   väsyneenä  sanoin....onko susta saatana valokuvaa.

Heheeeh....

Ekku Mattila.