maanantai 28. joulukuuta 2020

Jälleen kerran väitän vaikka käsi RAAMATULLA !!!!!! SABOTAGE ON MINUN SÄVELLYKSENI VUODELTA 2004.

 Olen jo vuodesta 2011 saakka miettinyt että joku päivä aloitan julkisen keskustelun siitä kuka laulaja Chisun esittämän kappaleen SABOTAGE on säveltänyt. Olen jo muutaman kerran laittanut seinälleni /blokiini samasta aiheesta ja kertonut että Sabotage on minun säveltämäni kappale jonka sävelsin vuonna 2004 Köyliössä. Työkaverini, herra Valkama Kauhajoelta otti sen ns ylös , koska itse en osannut sitä tehdä. Sanallakaan ei hän ole maininnut että laittoi sävellykseni eteenpäin, niin että Chisu sen sai ja on vuodesta 2011 sitä esittänyt. Jo se todistaa, että Chisu ei ole ns "ominut" omaa sävellystäni missään kirjoituksessaan, koska hän tiettä ettei se ole hänen tuotantoaan.

Olen herra Valkaman tavannut kaksi kertaa 2013 täällä kauhajoella, viimeksi kauhajoen varalaskukentällä laskuvarjotapahtumassa, mutta kun hän minut näki, häippäsi aika vikkelästi autojen väliin ja katosi kuin maan nielemänä.
Näköjään herra tuntee senverran häpeää ettei kehtaa näyttää naamaansa minun edessäni. VALKAMA.......OLE KUN MIES JA ASTU ESIIN JA TUNNUSTA ETTÄ VARASTIT MINUN SÄVELLYKSENI 2004.......
joku päivä saatan soittaa ovikelloasi . Jutellaan ja juaraan munkkikahavit kerman kans.



28/12-2020.
Ekku Mattila
Aikamatkaaja/clairvoyant.
ja näköjään myös säveltäjäkin.