tiistai 15. joulukuuta 2020

Ympäri maailman.

 

Noniih.
Ympäri maailman näköjään seurataan/luetaan mun plogiani.
Tänäänkin oli 17 eri maata, Ruatti mukaanluettuna ja tottakait Suamikin. Immeiset varmasti nauraa hykertelöö kun seuraavat mun koheltelua tuan romu Hyslerin kimpus. Ei vaiskaan. Suurin syy taitaa olla mun ennustuskirjoitukseni. Se aihe on levinnyt pian koko maapallon joka kolkaan.
Muhun otti yhteyttä Floridassa asuva Suomalainen pariskunta koska yrityksistä huolimatta eivät ole päässeet lukemaa mun plogiani. Se estetään "maailmanpoliisin" ansiosta. Osa kirjoituksistani eivät kuulemma täytä niitä normeja jotka nettimaailmaan kuuluvat. Hienoa on se ettei kukaan voi/pysty sammuttamaan mun omaa henkilökohtaista plogiani, ainakaan vielä. Olen vissiin ottanut liian innokkaasti kantaa maailmalla oleviin asioihin/satuihin joihin huuhaakoronahuuhaailmastohömppä kuuluu. "Keisarilla eioo vaatteita (koronahömppä) son alasti."



 15/12-2020.

Ekku Mattila.

Aikamatkaaja.