keskiviikko 2. joulukuuta 2020

Vähän (taas) pulajan tornini juurelta.

 2/12-2020.

Ekku  Mattila.

Aikamatkaaja.


Hupsista............Kuten  huomasitte kirjoitin eilen (taas)  aiheesta   universumin pimeä  aine ja  kirjoituksessani (taas)  esitin/väitin  tietäväni mitä se  pimeä aine oikein on. Noh  antaakaas  olla (taas)  aamulla  kun koneeni avasin niin huomasin  että  3  pitempiaikaista  fb kaveriani  oli  vetäissyt  herneen nenäänsä  ja  häipynyt   Ekun   sometuttavapiiristäni. Poks. Luulenpa  ja  olen aikamoisen varmakin  että  syy  heidän    temppuunsa  oli  kirjoitukseni  universumin  pimeästä aineesta. Tuollainen  pooks/häviäminen  on  aika  tuttua  minulle.  Noin  6-7  vuotta sitten olin  Isooskyröös  yhden  pitempiaikaisen  (40  vuotta)  tuttavuuteni luona kaffilla. Mukanani oli paksu salkku jossa  oli  noin 120  lehtiartikkelia/lehteä   minusta/selvänäköisyydestäni/sekä  taidostani  nähdä  valokuvista  erilaisia  tapahtumia  etukäteen ja miten ne ovat  myöskin toteutuneet. Yritin  innoissani selittää entiselle X/virkamiehelle  että minusta olisi  mahtava  apu  esim  Suomen   SA:lle.....ja  ja  ja......

Justniih. Hän  hän  otti ja  häipyi kesken kaiken   morsiamensa kanssa  kuulemma  yhteen   "synttärijuhulaan"  jonka muisti  ihan äsken.  Sanoi  ....."jua  vaan kaffi kaikes  rauhas ja  kun lähäret niin  pukkaa uluko-ovi kiinni".....ja niin  tein....Klonks. Siihen  "hyvään aikaan"   minulla  oli  juuri Isooskyröös  noin  45-50  fb  kaveria  ja hyviäkin. Kului noin  2-3  päivää niin  ne melkein  kaikki  katosi  kaveripiiristäni ja jäljelle  jäi  tasan  kaks.....Tämä  entinen X-virkamies  oli sanonut kylillä  ja  sanoo yhä, että  Ekku on  täyshullu ja   miten  hän pelkää  koko  miästä.

Olen  pitemmän ajan  huomannut  sekä kuullut  kyliltä että  on useita  fb kavereitani  jotka  ovat laittaneet  ns eston  omaan seinäänsä  ettei  minun  juttujani/plokiani  heillä näjy. Tämän ns  huomaamiseni olen tajunnut siitä kun  heistä ei ole kuulunut  ns mitään. Vuoteen-kahteen eivät ole  tykänneet,  eivätkä  kommentoineet  millään tavalla  seinääni/plogiani. Minusta  tuollainen  käytös on  akkamaisen raukkamaista. Olkaa  niin  rohkeita  poikii   että  poistakaa  Ekku  fb kavereistanne.  Jos  siltä  tuntuu.Minä kyllä kestän sen  tragerian. Olen jo  Isoooooo poika  jo.

Sitten mennäänpäs etehenpäin. Ihan tahallani  vedän ns  somejulkisuuteen  oman  sukuni/ent/läheiset/lähipiirini asiat. Meiltä on  näköjään menneet  pahasti   sukset   ristiin. Tämä  kolina  alkoi  vuonna  2000  Juhannusaattona , yhden Hesalaisen  pariskunnan (teerveisii  Ramille)  taholta ja  tapahtuma  on näköjään poikinut  lisää   suksien kolinaa. 2002   eräs nainen (terkkuja  Sintulle)  Hyllykalliolta  ilmoitti  ns "kauttarantain" minulle  ettei  Ekulla ole mitään   asiaa  hänen  taloonsa. Koska   olen Alahärmälääneen niin  "en  tuki jossei  tykätä"  enkä   ole  Sintun  tuvan  ovee  avanna..........mutta  mielestäni  ent/todella  läheiset ovat  ne pahimmat.   Poriin en    saa  tulla (ter-Lissulle) Tampereen  Kanggasalaan  samoin (terveiset  Rallulle) ja  oman DNA-ni  tuotos (kans  Tampereella) on hurjana  minulle yhä.  Hän  kiljuu  ettoon  sekopäinen psykopaatti, samoin  rouvani myös  ja  että  meidät pitäisi edistää/karkoittaa  autiolle  saarelle  yleisen  turvallisuuden  nimissä. En ole ihan varma  että mistä  kummasta  syystä hän niin  kiljuu.Toisaalta  saatan  tietääkin sen. Kun  näin ekakerran hänen  miehensä , juttelin  hänen kanssaan  tunnin/toista  niin tulin  huomaamaan  yhden  asian ja se  kuuluu  näin. Sanoin  DNA:ni  tuotolle: " voi herranen  aika  miten tyhymä  sun  miehes on....sen   ÄO/määrä   on  sama  kun hänen  kengännumeronsa.".   

Noniin. Mutta  muistakaa  te  minnuu  vihaavat/haukkujat/mollaajat/ylenkatsojat. Myös teitä muistan joka ikinen  ilta   rukouksessani. Olkaa  vastaanottavaiset. Kaikkea  hyvää. Onnea  sekä terveyttä.Ympäröiköön teitä  rakkauteni   sininen hehku. Kiitos kun olette olemassa.

Ekku Mattila.