maanantai 26. syyskuuta 2022

Kadonneiden lasieni mettästys:

 

Mietin silmälasejani:
Nimittäin......toissapäivänä ollessani lenkillä ja takaisin kotiini tullessani havaattin että ne oli kadonneet. Kun otan taivaalta "uffokivia" laitan lasit taskuuni ja välillä jätän ne sinne hiukan ennen tuphan tuloa.
¤¤¤
Siis toissapäivänä lasit oli kadonnu. Ettin koko päivän, illalla ja sitten aamulla ja vielä eilenkin, illalla ja aamulla ja olin varma että olin ne pudottanut taskustani jonnekin tielle ja auto lasit littanneet....räts.
¤¤
Mutta viimeyönä, taikka aikaisin aamulla, kello 03, 00 näin unta:
¤¤¤ Olin lentävässä lautasessa sisällä. Siellä oli kolme ihmisen tapaasta hahmoa ja yksi näytti mulle jonkunlaisesta teeveeruudusta missä mun lasini on....ne oli eteisessä ,yhdessä saappaassa sen sisällä...
¤¤
Ja mää heräsin. Heti ryntäsin eteiseen ja yhden saappaan sisälle kurkkasin.......(.ilmeisesti ne oli pudonneet verkkarihousuni taskusta siinä vaiheessa kun laitoin ne naulaan roikkumaan.....ja saappaaseen..)...siellähän lasini oli. Kiitoksia uffolaaseet. Tulitte aphun Nasiirille. Kiitän ja kumarran.
👽👽👽👽👽👽👽👽👽


26/9-2022.
Ekku Mattila.
Nasiiri.
Clairvoyant.