sunnuntai 18. syyskuuta 2022

Molin 24 vuatiaana kuulemma Isäni mukaan 80 vuatiaan näkööneen ja vuosi oli 1970.Molin 3 vuaren ajan kasvanut täyspartaa.

 18/9-2022.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Clairvoyant.

Päivää kansalaaseet. Tulukaa  mukaan  Helesinkiin ja  vuosi on  1970 ......mä olin kasvattanut  ns  täysipartaa , viiksineen, pulisonkineen kaikkineen , pian kolome  vuatta ja Isäni  soitti  puhelimella  että on tulossa  mua kattomhan Lauantaina, kello  16,00  juna   tuloo, joten tuuppa  asemalle vastahan. 

Ja mä  menin. Ja  niinkun näjette ittekin, että juna  tuli  se   pysähtyi  ja   kun soli  hilijaa  paikallaan  alakoi  ihmiset   purkautua  siitä pois.Isäkin sieltä   tuli. Isoo  karvalakki  päässään, soli  vissiin senaikaanen Nikita mallinen, musta ja  ruma kun  mikä. Mua  vähän hävetti.

Nooh: Näin miten Isäni  tuli  mua vastaan ja mä  moikkasin  iloisena  ...tervepäs  terve.....muttei Isä  mua  huamioinu ollenkaan ja mä  astuin hänen eteensä ja sanoin  uudestaan.....tervepä terve.......johon hän sanoi  kovallaa  äänellää:

"mun poika  lupas tulla  mua vastaan......missäs  se  oikein  on...?......johon mä   sanoin.....tässähän mä oon...sun poikas......Emppu.....tässähän mä.....mutta  Isäni   kattoi  jesuksen pitkään  mun päälle  ja sanoi  kovalla  äänellä.....

"Voi  saatana  sua......mikäs  sun naamas on......ristus  oot  jonkun vanahan pummin  näkööneen.....näytät  80 vuatiaalta...aja heti toi   reuhkas naamaltas  pois.......voi  saatana....."....kun mentiin raitsikkakan, soli  numero 3 T, joka  meni  päätepysäkille Kallioon, niin  koko matkan, Isäni  mua haukkui...ja  Helesinkilääset  raitsikassa olijat melkein  ääneen  nauroi,..

Ja kun oltiin mun  asunnolla, joka  oli  Enolta  vuakrattuna.......Porvoonkatu 5-7  B 63 , 9 kerros, mä menin nopiaa  vessaan jossa  raakasin se  karvakasan  naamaltani pois .  Ja Isäni oli   tyytyvääneen. Vielä sanoi että elä  ristus enää  tuata samaa tee......

Ekku Mattila.