tiistai 27. syyskuuta 2022

Olenko mää lisko ??........häh????

 


Mitäs tuumaatte??
33,3..
Tänään 27/9-2022.
Mulla on yleensä tähän aikaan.
Vähän hytisyttää...mutta panin saunan päälle.
Siellä kuumassa kehoni lämpötila nousee 10 pikkupykälää....
Noin 35 asteeseen
🤍👽👽


Kaskas..
Sauna oli ns palamassa vajaan 45 minuuttia ja minä sinne tulikuumaan löylyyn 10 minuutiksi.......ja kuten näette..
kehoni lämpötila nousi 10 minuutissa normaaliin tähän aikaan lämpötilaansa 35,5 asteeseen
Siis ensin oli 33,3 ja 10 minuutin kuluttua 35,6.
¤¤
Kuten olen monta kertaa jo maininnut minulla taitaa olla joku kummallinen kehoni lämpötila-joku ja kun kuumassa saunan löylyssä se nousee noin 10 pikkupykälää, se taas todistaa että Ekku/Nasiiri/Meedio on vaihtolömpöinen. Samanlaisia on kuulemma jossakin meren rannikolla olevat merileguaanit.
Niiden(kin) lämpötila putoaa alas kun sukeltavat meren pohjasta jotakin sammalta/muuta ja joutuvat useasti nousemaan kuumaan aurinkoon että saavat kehonsa lämpötilan taas nousuun....
¤¤
Olen siis Merileguaani/lisko...häh??
👽👽👽
Ekku on lisko, mutta hyvä sellainen.




27/9-2022.
Ekku Mattila.
Nasiiri.
Clairvoyant.