sunnuntai 16. huhtikuuta 2023

Kyllä uniin kannattaa uskoa....päiväsellaisiinkin......jees! Kovasti kiitoksia unen hengille.

 16/4-2023.

EKKU.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

¤¤¤¤

Ihmeelliset ovat  näköjään Nasiirin tiet.!!! Olin  päivällä pienellä  torkulla, jota jo ihmettelin, koska  minua ei hevillä päivällä  nukuta-väsytä. Ja siis  pitkälle  soffalle...ja näin  unta.....:

Minulla  oli unessa hanskat  verkkahousujen taskussa ja  näin miten otin  kännykällä  jotakin kuvaa maassa ja kun  kuvaamisen jälkeen  otin  hanskat taskustani näin miten  oikean hanskan mukana  putosi maahan  jotakin....ja heräsin....

ja nopiaa  lähdin siihen kohtaan metsää  jota uni näytti ja se  oli sama kohta josta löysin sen kivikautisen  kivi-nyrkki-iskurin  ja  olalaaaaaaaaa!! Siinähän se  paistoi  auringossa  hienosti....! minun  tiikerinsilmäni !  aiettä  tuli  hyvä mieli  kun sen löysin. Hetken aikaa   päivällä tuntui  jopa sille  kun mun sielustani olisi  lohjennt pieni pala pois, mutta nyt se  on taas  ehiä.

Kiitoksia  unet....

EKKU.