maanantai 24. huhtikuuta 2023

Olen taas valmis.Luku oli 9...ja nousin ylös.

 24/4-2023.

EKKU.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Maanantaita: "Kyl mää kauhias ihmettelen....tuntemattonan sotilaan hietasen akanpoijan  tapaan", ....että  olen  edelleen  ihmeissäni-otettu-hämmästelen    yhtä , taikka  satoja  asioita, omassa  elämässäni. ....ja  samalla  tässä  annan Nasiirina ohjeita.......opetuksia.....neuvoja.....seuraavasti:

Vaikka teille  siellä  olisi ollut ja  on edelleenkin  tavattomia  vaikeuksia  omassa elämässänne, vaikka  teistä saattaakin , ehkä juuri nytkin, tuntua siltä, etten enää kestä, kaikki  voimani ovat  täysin lopussa,nyt   riittää, heitän pyhkeen  kehään ja  alan vain olla hiljaa  paikallani, makaan  ja  olen vain. En jaksa enää........en jaksa enää.....olen henkisesti  ihan  tyhjä.....vaikeuksia  on ollut  ihan liikaa.....

minua  on  potkittu, minua  on hakattu, minua  on   aliarvostettu,  minua  on haukuttu, päälleni on syljetty, päälleni on käyty, sairauksia liikaa, vääriä  syytöksiä liikaa, minua  ei rakastettu, minua on vihattu, ilman syytä, minua on  halveksitty,  syyttä, minua , minua, minua, minua......koko  elämäni  ajan. Sylkykuppina,  sylkykuppina. Sylkykuppina. 

Vaikka: Sydämeni  on  suuri.  Yliversaalista  rakkautta  täynnä. Jokaista  luotua kohtaan. Joka ikistä.

Vaikka  olen Nasiiri.

Vaikka  olen Meedio.

Vaikka olen Clairvoyant.

Vaikka  olen parantaja.

¤¤¤¤¤¤

Siis: minä  kestän kyllä. Nousen taas. Jälleen kerran. Nousen  tästä. Kiitollisuutta täynnä.Olen yhä mukana. Jälleen kerran.Kovasti kiitoksia.....zedf-degf-gdefef.

EKKU.