torstai 8. kesäkuuta 2023

Nasiirin Biorytmiaika on parasta aikaa menossa....se 3 viikoinen auts..auts..auts.... aika. Nyt se alkoi 30/5 ja......pitäisi loppua 15/6.

 8/6-2023.

EKKU.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

¤¤¤¤

Päivää  taas. Tänään  aamusella  tein taas  sen tavanomaisen  peltolenkin ja kuten näjette  mulloli  jopa kaksi  kävelysauvaa. Eilen jo koetin  ottaa  otetta  oikealta  kädeltä  ja  niin hyvin se kuitenkin ns kesti, ns   että myöskin tänään  sen tein,  kahdella  sauvalla. Mutta.....kuitenkin  käsi ei ole kunnossa. Sitä särkee  melkein koko ajan ja vaikka  toissapäivänä otettiin tikit  pois, ei paljoa  ole  auttanut. Kaiken huippuna  ette sanoisi ja sen teenkin, "kivoja"  sähköiskuja  tulee  tosta  kädestä. Pahin peukalo  ja  etusormi. Tuntuu  todella  "mukavalle" kun niihin iskee  se   sähkölataus.  Plääkäri sanoi  että saattaa  kestää jopa  kaksi-kolmekin kuukautta  ennenkuin  käteni  on  kunnossa  taas.......mutta ....saattaa olla  ettei se kunnolla   tuu keskaa enää  pelaamaan.  Nooh....,......kyllämä  seuraavat  23  vuotta  kestän.....100 pitää tulla  täytetyksi...jos  ei ennen  ota  ja kuole...

Ainiin....joku kysyy  ny   ja tarkoittaa  noita  teippejä mun  käressä. Oottakaa niin mä  vastaan: Koska, plääkärin  mukaan  meni  mun käressäni  miljoonia   ihonalaisia  hermoratoja  poikki ja  ne paranoo  aika huonosti, niin  äkkäsin aamulla....

Laitoin  noita  teippejä  niihin  kohtaan  joissa  eniten  niitä  sähköpurkauksia  saan. Samalla   en  "ikäänkuin"  tunne ettei  kämmenessäni ei ole enää  tuntoa  ollenkaan. Se  mukamas painaa  palio  enee  vasenta, sitä tervettä kättä. 

¤¤¤¤

Kuka teistä muistaa miten    29/5  tänävuonna   kirjoitin taas, että mulla on aina ollut ja taitaa  aina  niin olemaan, juuri  tämä    aika  keväästä  ns  pahaa aikaa.. ...noin  2-3  viikon aikana . Olen saanut  paljon  kärsiä  tästä ajasta  ja esim  viimevuonna  6/6  kärmes  puri mun  oikaan  kintuun  , aamulla  aikaisin  ja  kun samana päivänä  12,00  noin menin  autotalliini  siivoamaan  paikkoja  kaatui  lattialla  pystys oleva  hiomakivilaikka, noin  30 kiloinen mun  oikean jalkapöydän päälle ja illalla  18,00 noin  kompastuin  lautakasaan  jossa oli nauloja  pystys. ..suoraan mun  peukalon ja  etusormen  keskelle...auts.

Siis...minun on odotettava  rauhassa  että   tulee  14/6 jolloin  mun "kevätkirrous" aika  menee  ohitte ja taas saan painaa  kohottaa  kun ellun  kana.

EKKU.