lauantai 10. kesäkuuta 2023

Vähän hävettää vieläkin....heheheeeh.

 10/6-2023.

EKKU.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

¤¤¤¤

Taisi  tulla  aamusella  liian   raskasta tekstiä  Nasiirilta, että on pakko  panna  vähäsen kevyempää ja siis...tulukaa  mukaan Espoon Olariin, jossa  asuin 1978, Lauantai-iltaan, kello  noin  23,00  kun  puhelimeni  otti ja soi...

Mä vastaamaan menin:

Maattilaaaa..

soittaja: 

onkos siellä Ekku, se  selvänäkijä parantaja,,?

juu  kyyllää  oon...onko  suurikin   hätä  meinaan..?

voi  voi  kyllä on kuule.....kävin eilen lääkärillä  kun mun  päätäni aina särkee  mutta ei  se  tohtori mitään tiennyt....sanoi  vaan että  koeta  liikkua  enee    ja   ei liikaa  murehtia..

aahaah....mitäs  tämä minuun  liittyy  niinku,?

olen  lukenut  eri  lehdistä että olet  hyvä parantaja, joten  voitko sanoa  mikä  päätäni oikein vaivaa..?

Tuotaaaaaah...kyllä sinun kannattaa  mennä  lääkäreiden luokse  vaan  rohkeasti..kyllä ne  os..

Ei osaa  mittään...voitko  katsoa mikä  hätä minulla  on sill..

ahaaah....edelleen  sanon että  lääkäreiden  luokse  vaan  sill...

konitohtoreita   ne on  kaikki  tyynni..kerran mun serkuni  miehen  veli  meni  koska  silll.

Ahaah...edelleen toistan..lääk........

Mutta  luin jostakin että  tarvitset vaan sairaan yhden  valokuvan  ja sen  perusteell....

Tuota.....nojoo....jospa  tehdään  näin.....lähetä itsestäsi  postissa   valokuva.....onko  susta saatana valokuvia..?

MIITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH:::!!  (kuului puhelimesta) MIIIITÄÄÄÄÄ!!!....minua  ei ole  koskaan noin loukattu.....hyvästi.....klik.....piiiiiiiiiiiiiip.

¤¤¤

ja samalla  tajusin: mulla oli  ollut koko  päivän asiakkaita, aamusta saakka  ja  viimeinen lähti  vähää ennen kun  puhelin soi.Olin   todella  väsynyt  ja valmiina  nukkumaan...Minun  piti sanoa..

Onko susta  saatavana  valokuvaa.....ja  väsyneenä sanoin.... onko susta saatana  valokuvaa..

Hehehehehh..

Kuvaa ei tullut.

EKKU.