lauantai 10. joulukuuta 2022

Lapuan 24 kanavan kateellisille.Mä rakastan teitä.

 10/12-2022.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Clairvoyant.

¤¤¤

Iltaa: Muutama  henkilö on soittellut minulle, viimeaikoina,Nasiirille,   että Lapuan  24 "kanavalla"  eräät  haukkua  rätkyttää  mm  seuraavaa:

" Ei se Ekku    mitää tiedä...ei osaa....ei  ole yhtään  kadonnutta  löytänyt.....turha epeli koko   ukko....kunhan  puhuu vaan ja  paskaa  kirjoittelee  blogissaan......Kauhajoen pohjasakkaa....".....ei ole  radioissa ollut.....ei lehdissä...eikä teeveessä.....hahahaaaaaaa......"

Minulla ei yleensä ole  tarvettä   vastailla  tuontyyppisiin haukkumisiin-väheksymisiin. Olen sanonut  aina  että se  riittää  kun minä  tiedän  että tiedän ja olen hyvä Nasiiri-auttaja-Clairvoyant.  Tänään  teen poikkeuksen ,..siis olkaa  hyvät:

Olen ollut  Nasiirin-Clairvoyant puitteissa  lehdissä  noin 130  kertaa.Näitä lehtijuttuja minusta on tallella  yhä ja saatan niitä laitella  ns   Lapuan  24  kanavalle, taikka sitten en laita. "Näkemyksieni"  avulla   on löydetty niin kadonneita  lukemattomia, osa  kuolleina  ja osa paikoissa  jossa  olen ne "nähnyt"  elossa. Olin  Helsingin-Keravan  aikana (1984-1988) poliisien apuna  4  vuotta., niin että  ns  rikollispiirit  sanovat minua  vasikaksi. Olen aina  käytetävissä, kuten Rasmuksenkin  jutussa. Tässä  vaiheessa  emme , Meedio  Arja  Myllymäki ja  saa ilmoittaa  , ainakaan   vielä, Rasmuksen  tapauksesta.  Poliiseille  pitää antaa ns työrauha. Me  Meediot    etsimme  kadonneita. Clairvoyant  on   työtehtävä  niiden  välillä. Minulla   kävi  asiakkaita vuosien 1982-1992   tuhansia ja  esim kirjeitä  sain  40-50  joka päivä.  Asiakkaita käy edelleenkin.  Ns  nettiin seinän ja oman  blogini , laitoin  10 vuotta sitten ja tämän kymmenen  vuoden aikana  on lukijoita  siinä ollut  pian  900000  tuhatta,  yli  100 eri maasta, ympäri maapallon ja sekin jatkuu yhä.

Että  tälläistä  Lapuan  24 kanavalle. Repikää  kateelliset siitä. Olen aina sanonut ja sanon yhä: Ihminen joka on tyhmä ja  kateellinen ja joka  on kateellinen on  tyhmä.


Radiossa   18 kertaa.

Teeveessä  9 kertaa.Esim teeveeesiintymisiäni  on uusittu  vuosien  aikana  kymmeniä  kertoja.

Ennyt muuta  tälläkertaa.

Ekku Mattila.