keskiviikko 10. toukokuuta 2023

Lohiluoman entinen mestauspaikka.

 10/5-2023.

EKKU.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

¤¤¤¤

Päivää  sinne teille:  Tuumasin  aamulla että nyppä ku  olen jo  niukinnaukin kunnossa menen  Kurikan Hallilla käymään, mutta. Johtaja Markku  klasaji  jossain  kauempana    eikä ovet   mulle  aenneet. Noh, soitin muutamalla  tutulleni, Jupelle ja Jaskalle  mutta.....vaikka kuinka koetin  vakuuttaa  ,että puhelimessa  on Ekku, ei  ne hevillä mua uskoneet.  Johtaja  Markku  jäi aika vahvaan uskoon etten se ollu minä vaan joku  muu joka ei ollut takuulla  Ekku. Niin paljon on yhä  mun ääneni poissa  ja  muuttunut.

Rööhh.

Noh:  paluumatkalla, kuten näjette  toppasin  Kurikan, taikka  Lohiluoman  vanhan  joen  rinteellä, jossa    oli vuosina  1750-1810  mestauspaikka. Siellä  pätkäästiin  rikollisen pää kerralla irtipoikki  ja  rippi   tuli......töms.

Oli  hyvä   paikka koska  joki oli  ihan  vieressä, taikka purohan soli ja  veri pääsi  lorajamaan  suoraan  puroon. Emmuuta sano että on  maailma  ollu jo aikaa sitten  ittumaaneen paikka. Ja samaa  askaa  senkun  vaan jatkuu. Tällä viitaan  venäjän pikku-ukkoon......töms.

EKKU.